Last news in Fakti

5 Май, 2024 10:30 11 757 33

Стана ясна цената на новия Golf у нас (БГ ЦЕНИ)

  • vw-
  • golf-
  • volkswagen-
  • цена-
  • българия

Базовият модел започва от 49 748 лева

Стана ясна цената на новия Golf у нас (БГ ЦЕНИ) - 1

След като в началото на тази година Volkswagen представи фейслифта на 8-мото поколение Golf, а производството му започна преди по-малко от месец, сега вече става ясно и колко струва популярният хечбек у нас. Базовият модел на Golf 8 фейслифт се предлага с ниво на оборудване Life, което стартира от 49 748 лева за вариант с 1.5-литров бензинов двигател, механична трансмисия и 150 конски сили. Същият двигател, но с мека хибридна технология и 7-степенна автоматична трансмисия започва от 54 882 лева, докато популярния 2.0-литров дизел със 150 конски сили варира между 52 и 58 хиляди лева с механична или автоматична трансмисия.

Стана ясна цената на новия Golf у нас (БГ ЦЕНИ)

При ниво на оборудване Style, цените започват от 53 985 лева, а най-високото ниво на оборудване – R-Line стартира от 59 808 лева, като тук е налична само версията със седем предавки. На по-късен етап ще се предлагат още и версия GTI, както и две плъг-ин хибридни версии. При комби вариантите, цените започват съответно от 52 448 лева, 60 953 лева и 61 642 лева.

Стана ясна цената на новия Golf у нас (БГ ЦЕНИ)

Визуално Golf Mk8.5 се отличава с актуализации в дизайна, включително по-прави линии в предните светлини и нова светеща емблема на VW за европейския пазар. Интериорът е претърпял значителни подобрения, като чувствителните на допир бутони са заменени с твърди такива, преработени са сензорните екрани и са подобрени графиките. Новата подредба включва конфигурируема горна лента за любими функции и фиксирана долна лента за лесен достъп до основните контроли.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 37 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Перник

    71 5 Отговор
    Че си го купим след 10 години, на 150 хиляди километра
  • 2 Аййййй

    24 8 Отговор
    Започвам да събирам капачки за новия голф а до тогава ще си карам Поршето
  • 3 Нема инфлация

    66 7 Отговор
    50000 левчета за базов голф. А бръмбара едно време е почвал от 600 дойче марки

    Коментиран от #10

  • 4 Немски бараки

    43 26 Отговор
    Това дърво да ми го подаряват няма да го взема.

    Коментиран от #18, #33

  • 5 Анонимен

    34 7 Отговор
    Добре е. Вътре са го докарали досущ като китайче
  • 6 тъй шъй

    40 19 Отговор
    Това е бутиков модел, не се среща вече по българските пътища. Скоро и в Перник ще липсва. Как се обърнаха нещата-ВАГ,Опел,Форд бяха на първите места по продажба. Сега никакви ги няма в БГ. Само японски, корейски, Шкода и Дачия-Рено. Колко време му трябваше на нашенеца да разбере, че от японските няма по-надеждни като същевременно притежават всички останали качества на високо ниво. Това Голф да видиш вече е случайност. Още преди 10години чух тази приказка и се оказа вярна.

    Коментиран от #8, #19

  • 7 гост

    15 5 Отговор
    малко мяза на таблетка ама нищо то сега така е модерно
  • 8 Свирепия

    17 51 Отговор

    До коментар #6 от "тъй шъй":

    Изброените японски,корейски и т.н.кенефи си купуват клошари с 1000лв.заплата ,истинските автомобили са друго ниво...
  • 9 Михайлович

    12 10 Отговор
    Нямаме пари за тази кола, напишете нещо за китайския москвич който се продава в братска Мианма за 5000 доларес, пардон, 20000000 копейки
  • 10 ВикиЛексъсВарна

    29 8 Отговор

    До коментар #3 от "Нема инфлация":

    50 000 лв. На пръв поглед възмутително донякъде 1500 сс 150 коня 4 цл. за Голф. НО като се замислиш за Дачия ДЪСТЪР ХИБРИД 140 коня че струва 53 000 лева! Не мислиш че е по-добре напълно обновеният германски Голф Комби 150 коня 4 цл. за 52 228 лева с ддс срещу румънски кучкарник със 10 коня по-малко за повече пари?

    Коментиран от #11, #22

  • 11 Факт

    12 15 Отговор

    До коментар #10 от "ВикиЛексъсВарна":

    Дъстера е джипка а тос голф градска количка че и комби

    Коментиран от #12

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Гоуф

    23 3 Отговор
    Миньоните от Перник вече гледат лошо към прасето касичка.
  • 14 Максим

    26 6 Отговор
    Сложили тук там още някоя нова лед цигания да свети като коледна елха вечер или като ТИР от 90-те и ето ви нов Голф. Нищо вече не е както преди особенно качеството
  • 15 Факт

    5 12 Отговор

    До коментар #12 от "ВикиЛексъсВарна":

    Е ама хибрид с дяг сравнява ли се. Все едно ай фон с 3310 просто друга по модерна технология нормалко е да е по скъп.
  • 16 12345

    13 0 Отговор
    В Перник са се повишили продажбите на спестовни касички, всеки почнал да събира за такъв Голф, след 10 години всичко от този модел на старо ще бъде изкупено и гордо карано поне още 20 години записвайки нови рекорди и легенди.
  • 17 Шах

    7 5 Отговор
    Народна кола е за Германия. 10 месечни заплати е за тях.
  • 18 Инж. Химик

    11 15 Отговор

    До коментар #4 от "Немски бараки":

    Карай си японския отпадък и не ръси мозък.
  • 19 Инж. Химик

    14 10 Отговор

    До коментар #6 от "тъй шъй":

    Колега, ако не знаеш - да те светна. Прехваленото японско качество го няма от много време. Някога (80-те и 90-те) , япоските ДВГ наистина бяха надеждни и дълговечни. Това време отмина отдавна. Да не говорим за това какви грозотии са в днешно време японските коли- абсолютно безидеен дизайн- вън и вътре. И грозен. А за цените- няма кво да говорим- виж колко струват Тойота.

    Коментиран от #31

  • 20 пернишки гълфон

    9 9 Отговор
    дали ще се намерят глупаци у нас да дадат толкова за тая банална до болка кола
  • 21 някойситам

    10 7 Отговор
    От вътре много уеднаквен с шкода октавия, та се питам: Кой адекватен ще избере голф, при положение че същата кола с друга емблема, по-просторен интериор и багажник, с 4х4 система струва същите пари, като това недоразумение?

    Коментиран от #23

  • 22 Хахохи

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "ВикиЛексъсВарна":

    Коли от различен клас, сравни дъстър с тигуан за 80 000лв. като размер и параметри. Иначе хибрида на дачия 2 ниво е 50 000лв.
  • 23 Хахохи

    3 2 Отговор

    До коментар #21 от "някойситам":

    Голф и октавия са на една платформа! Възможно е да е с по-голям багажник и място вътре. Не съм гледал на обновената шкода октавия параметрите, но няма разлика освен козметични типично за фв промени и високи цени! Или купуваш опредлена кола защото искаш или си правиш сметката по определени показатели и цена не на последно място.

    Коментиран от #25

  • 24 Инглощат

    0 7 Отговор
    За 20 хилки си вземам Ауди ЕС 450 кончета с ДВГ Ламбо и ще карам истински автомобил ама ще ми. го пипнат онези широко вратите та ще си карам голф тройката даже седи откллючена
  • 25 Хохооо

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Хахохи":

    Нито едното, нито другото си виждал-няма и да видиш, така че няма как да разбереш…. карай си евтиния и “индивидуален” избор и си трай….
  • 26 Буха ха

    9 0 Отговор
    Вътре с като 15-годишен гоУф с таблет, лепнат на таблото.
  • 27 Кочо

    6 1 Отговор
    Внимание, уточнявам за всички!! Не ми се гевезете такива, ами скачайте в по едно автентично СУВ-че, Дъстърче и то ва е то. Стига с тия Голфове, стига с тия ценности незнам кви си! Една време беше то, с двойката. Сега за тези пари да им ги карат афганците.
  • 28 БгТопИдиот🇧🇬

    6 1 Отговор
    Голф сделан в Германистан от турско-китайски части на германска цена.

    Не благодарим.

    Коментиран от #29

  • 29 Я сега

    2 2 Отговор

    До коментар #28 от "БгТопИдиот🇧🇬":

    разкажи, как си чул от приятел на един познат, дето имали служебен такъв и колко много се чупели…какво точно, не се знае и казва….но били много зле, не са като едно време….
  • 30 Пилот на Ферари

    4 1 Отговор
    На тия цени и у Перник не го искат вече .
    50 - 60 бона за Голф? Тия в ред ли са ?
  • 31 тъй шъй

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "Инж. Химик":

    Обикновено инженер химиците не разбират от автомобили.Тази поредица от безсмислици даже не е присъща на инженери пък даже химици. Както през 90-те, така и сега японските бензинови двигатели са по-надеждни от конкуренцията. Имаше един кризисен период, но от поне 10 години качеството е на ниво от 90-те при много по-сложна техника. Тойота, особено като има промоции е най-най-евтината марка. А съотношението качество,качества- цена е недостижимо. Във всичко трябва и практика и опит, а не клавиатурно редене на предположения.

    Коментиран от #32

  • 32 Добре

    2 2 Отговор

    До коментар #31 от "тъй шъй":

    аз като страничен наблюдател и не-инженер и не-химик те приканвам - кажи кога и къде да дойда и да ми покажеш японското чудо на техниката и да сравним + и - с един относително нов германец, средна-работническа класа, не премиум сегмент!!!
  • 33 Пловдив

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Немски бараки":

    Ох котьооо, това с 1,5 бензинка как ще чопли семки на газ, идеален е!