Last news in Fakti

4 Май, 2024 10:30 15 090 31

Това са автомобилите с най-ниски разходи за поддръжка и ремонт

  • автомобили-
  • поддръжка-
  • проучване-
  • разходи
Това са автомобилите с най-ниски разходи за поддръжка и ремонт - 1

Години наред Tesla и няколко други марки, произвеждащи електромобили твърдят, че електрическите коли ще имат много по-ниски разходи за ремонт и поддръжка поради много по-малкото части в сравнение с автомобилите с двигател с вътрешно горене.

Сега това вече е факт, който бе потвърден от ново проучване на Consumer Reports. Според него Tesla имат най-ниските разходи за поддръжка и ремонт от всички марки

Доста хора са скептични относно това твърдение, защото Tesla се води премиум марка, но сега Consumer Reports извади реални данни, които го подкрепят. Consumer Reports публикува годишното си проучване за 2023 г., което включва данни от хиляди собственици на автомобили.

Изданието потвърди, че разходите за поддръжка и ремонт на Tesla са най-ниските от всички марки в автомобилната индустрия. Сравнявайки общите разходи за притежание на автомобил от първата до петата година и от шестата до десетата, публикацията установява, че именно Tesla е марката с най-ниските разходи за поддръжка.

В противоположния край на класацията са няколко германски автомобилни производители, а именно Audi, BMW, Mercedes-Benz и Porsche. В дъното на класацията е Land Rover. Ето и цялата класация.

Това са автомобилите с най-ниски разходи за поддръжка и ремонт


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 35 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Един

    55 13 Отговор
    Тези нищо не разбират.Голф 4 дизел и полицейската Астра на газ,няма кой да ги бие.

    Коментиран от #5

  • 2 Гост

    55 14 Отговор
    Пак реклама.При лека катастрофа купето на Тесла е тотал щета,не може да се ремонтира.Батериите са само едни 20 к. долара.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 фен

    58 20 Отговор
    Тойотата я взех на 5 год, сега е на 9 и само масла и филтри , Дори и крушка не съм сменял !!

    Коментиран от #6, #19

  • 5 От селото

    28 11 Отговор

    До коментар #1 от "Един":

    Абсолютно
    Но, това за България
    Ако живееш в Европа и ги поддържаш както трябва, не е точно така. Няма как да идеш при Гошо в квартала, и да ти я направи за без пари и с тънки части...
    Аз смених на моя Голф катализатора, и ми излезе около 500€,а реално погледнато колата не струва толкова...
    Иначе по принцип старите Голфове са доста здрави 😳😳😳
  • 6 От селото

    38 16 Отговор

    До коментар #4 от "фен":

    Братовчед ми има Авенсис, взе го на година и половина, и му на въртя почти 300 000. За това време смени само водна помпа, но те му я смениха по гаранция. Това за неговата, от първо лице, за другите не знам 😀
  • 7 И кфо?

    30 4 Отговор
    До 10 години ясно, но тук караме от там нататък и каква е таблицата, едва ли някой ще публикува!
  • 8 Гост

    44 7 Отговор
    Смяна на счупен носач на Тесла, 7000 долара в техен сервиз.
  • 9 Ония с Фордо

    35 2 Отговор
    Нещо статистиката е объркана защото реди една единствена електричка наравно с автомобили с ДВГ !
    Освен ако пак не е някаква скрита реклама на Тесла !
  • 10 КИА

    22 5 Отговор
    Взех киа чисто нова.Пета година само масла и филтри.Максимум съм дал 1000лв. и то в официалния им сервиз за да си тече гаранцията.

    Коментиран от #11

  • 11 пазия за нова

    20 6 Отговор

    До коментар #10 от "КИА":

    Смятай колко я караш, щом за 4г не си сигнал до ремъци и накладки.

    Коментиран от #16, #20

  • 12 Ламбо

    18 2 Отговор
    Какъвто рейтинг си поръчаш такъв ще си и получиш , зависи колко пари ще заделиш ....

    Коментиран от #15

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 гост

    6 16 Отговор

    До коментар #12 от "Ламбо":

    Там е работата , че Тесла нищо не поръчва нито пък плаща !! Ама изобщо , дори оня ден Мъск уволни целия маркетинг отдел барабар с шефовете , над 500 души !! Така че изобщо нищо не е поръчвала в тая класация , за ужас на любителите на кюмбета !
  • 16 гост

    8 11 Отговор

    До коментар #11 от "пазия за нова":

    Всъщност ако е бензинова масла и филтри се сменят на 25 000 км , а за 1000 лева ги е сменил два пъти поне , тоест колата е на 50-60 000 км , което е 10-12 000 км годишно , което пък е средния пробег в ЕС за частни автомобили ! Само че ако беше в САЩ това "удоволствие " заедно със задължителните инспекции щеше да му струва не 1000 лв , а 1300-1500 долара , тоест колкото пише в класацията !! А тепърва идват и по-сериозните разходи след 5 година и след 100 000 км !!

    Коментиран от #18

  • 17 Хаха

    20 3 Отговор
    Да бе , затова мой приятел каращ Тесла за Юбер плати 1100£ (2400лв) за предно стъкло. Все едно е със златни нишки .
  • 18 Хмм

    18 5 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Пробега за европа отдавна е над 25 000 километра годишно. Карам в София и навъртам около 20 000, и не съм такси
  • 19 СУЗУКИ Х90

    10 6 Отговор

    До коментар #4 от "фен":

    ПРЕДИ ДВАЙСЕ ГОДИНИ Я ВЗЕХ НА ЖИНАТА КОЯТО И КОЛЕЛО НЕ МОЖЕ ДА КАРА.ВСИЧКИ ДУПКИ И БУРДЮРИ БЯХА НЕЙНИ..САМО АГРЕНАЖ МАСЛО И БЕНЗИН.ДАЖЕ МАНШОН НЕ СЪМ СМЕНЯЛ.БУТАШ И ПАЛИ БУТАШ И ПАЛИ ВИНАГИ....обаче вътре надписите САААМО с иероглфи.
  • 20 КИА

    8 2 Отговор

    До коментар #11 от "пазия за нова":

    15000 км. на година вървя, обслужването е всяка година.Нищо не съм сменял досега.
  • 21 Китин от Китен

    9 2 Отговор
    По един много симпатичен начин изследването на посочва колко струва замяната на батерията на Тесла след десетата година!
    И има защо....
  • 22 Да, рекламата Братчед

    5 1 Отговор
    Е майка на търговията!
  • 23 Пилот на Ферари

    7 3 Отговор
    Тесла и премиум ? Смях в запата.
  • 24 Пилот на Ферари

    9 4 Отговор
    Когато дойде момента за смяна на батерията или на някой електромотор - тогава ще дойде момента на истината за разходите за подръжката .
  • 25 Джуган

    10 2 Отговор
    Обслужването на Лексус е безплатно докато е в гаранция. Как ги изчисляват тия разходи? Пак някаква мушенгия на Илон Мъск.
  • 26 Веско

    3 0 Отговор
    :) Хайде сега. Рекламата, изключваща директно множество марки е очевидна.
    Но за кои (1.) и какви клас (2.) и модели (3.) на гигантите става въпрос...
    4. Хайде сега да ги И съпоставим с консумацията на гориво и
    5. ЦЕНИТЕ им, в "ритейла", както обичат да се изразяват младите търговци...
    Може и да се доближим до по-смислен анализ, ако статистиките, разбира се са коректни, не-манипулирани, особено за 2-та група 6-10 години.
    6. Всичко това, освен това доказва системната СТРАТЕГИЯ, да не се предполага ИЗОБЩО автомобилите да навлязат в "юношеска" възраст над 12-15 годинки, да не говорим за "по-зряла"...
    Апропо критерият, комай трябва да е КИЛОМЕТРИ/мили, не "годинки" :)
  • 27 КЛАСАЦИЯ ПЪЛЕН ФЕЙК ЗА ДЕЦА

    9 1 Отговор
    Накаква класация не е това защото е правена в период в който автомобилите са или през повечето време са били в гаранция , мъките идват след това

    Освен това не са посочени за какви двигатели става въпрос и при какъв пробег.

    Не едно и също да караш на година по 1000 км или по 50 000

    Не е едно и също да поддържаш три цилиндров 1.0 и 5,0 V8

    Не е едно и също да поддържаш бензин или дизел.
    При дизела само една дюза струва сумата колкото е посочена тук за 10 годишна поддръжка

    На Тесла само батерията струва 20 000 лв. Управление на електронен блок 17 000 лв

    Мога да изброявам още много, но няма смисъл
  • 28 Уса

    7 2 Отговор
    Акциите на тесла в сащ се сринаха с 40% и продължават надолу..не се връзвайте на тъпи реклами.Теслата не струва и за подарък дори
  • 29 пак някой лъже

    2 1 Отговор
    не видях никъде голф 2 ?!?!?! що за статистика е това?
  • 30 Пурко

    1 1 Отговор
    Ако не ти изгори Неков платка че май почват от2000$
  • 31 Къде отиваш

    4 0 Отговор
    Платена реклама. Чичо Мъкс май май все повече се притеснява за намаляване на продажбите. Не току така има новини за съкращаване на персонала, намаление на цените на Теслите. Да бе да, наричат го оптимизиране на разходите, но в действителност се прави когато нетната печалба не отговаря на прогнозите…