Експерт предупреждава, че Доналд Тръмп и западните страни не трябва да се поддават на ядрените заплахи на Владимир Путин, пише германското издание Focus.de.
Йоахим Краузе, директор на Института за политика на сигурността към Университета в Кил, заяви пред Ntv, че „мирната дипломация на Тръмп е причинила повече вреда, отколкото полза“.
Европейските политици трябваше постоянно да убеждават американския президент „да не сключва някаква мръсна сделка с Владимир Путин“.
„Войските на Путин се опитват да постигнат победа в Покровск от две години. Той е загубил 120 000 души в процеса, опитвайки се да завладее град, който е имал население от 60 000 души преди войната. Така не изглежда един успешен военен лидер“, заяви Краузе.
Според него Путин отново отправя ядрени заплахи като блъф, за да накара западните страни да приемат ултиматумите на Москва. „Заплахите са доста странни. Ако Путин използва тези оръжия срещу САЩ, Русия ще бъде направена на прах. Не вярвам, че той възнамерява да направи това“.
Междувременно агенция AFP съобщава, че Покровск на ръба на обкръжението. Руските войски са превзели 461 квадратни километра през октомври. Това е малко повече, отколкото през септември, когато руската армия е превзела 447 квадратни километра украинска територия. Според изчисленията, руското настъпление е било най-силно в Донецка област, където са били завладени 169 квадратни километра – средно малко над пет квадратни километра на ден. Московските войски са постигнали особено значителни териториални придобивки около стратегически важния град Покровск.
Военни наблюдатели подозират, че агломерацията около Покровск скоро може да бъде обкръжена и в крайна сметка да попадне под руски контрол. В събота украинската армия обяви, че е в ход сложна операция с участието на специални части за прогонване на руски войници, настъпили в Покровск.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Свободен
Те са от чугун и издържат на радиация!
Коментиран от #6, #12, #19, #39, #217, #286
08:57 04.11.2025
3 Този ЕКСПЕРТ
Коментиран от #30
08:59 04.11.2025
4 😆😆😆
09:00 04.11.2025
5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Заявиха Наполеон от пета стая и Хитлер от шеста❗
Коментиран от #28, #44, #147, #271
09:00 04.11.2025
6 И ХЛЕБАР
До коментар #2 от "Свободен":
КИТЕ КАТО ТВОЯ МИЛОСТ--издържали до 1200 радаКоментиран от #289
09:01 04.11.2025
7 Haeмник
Коментиран от #126
09:01 04.11.2025
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Вашето мнение
09:03 04.11.2025
11 дрХаус
Коментиран от #210
09:03 04.11.2025
12 Дон Балон
До коментар #2 от "Свободен":
Добрата новина е, че ти няма да оцелееш. Амин,! Дай, Боже!09:03 04.11.2025
13 Пич
09:03 04.11.2025
14 Йоахим Краузе
09:04 04.11.2025
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Факт
Коментиран от #177
09:06 04.11.2025
17 Евроатлантик
09:07 04.11.2025
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 си пън
До коментар #2 от "Свободен":
затуй оди на фронта и защити свободата си09:08 04.11.2025
20 От чужбина
Коментиран от #121
09:08 04.11.2025
21 В В.П.
09:09 04.11.2025
22 Ахах
09:09 04.11.2025
23 българина
09:09 04.11.2025
24 Пак не разбраха,
09:10 04.11.2025
25 А аз съм "Иксперт"
Всичките стратегически оръжия на САЩнато са правени 70-те г на миналия век... Е аз идвам с копие и лък, а ти си със зареден Калашник..... А западналите къде са? Между слоновете, които танцуват в момента...
Коментиран от #41
09:11 04.11.2025
26 АБВ
А прехвалената израелска армия за 2 /две/ години не може да превземе ивицата Газа, която е с площ 365 квадратни километра. И то срещу противник, който няма нито един танк, самолет, вертолет .... А изби десет пъти повече цивилни отколкото загинаха в Украйна и Русия взети заедно. Разрушенията не коментираме.
Резултат - нищо !
09:12 04.11.2025
27 Кит
Да видим дали руснаците ще отговорят на тези любезности от страна на деменциални немци, забравили какво направиха руснаците с дядовците им при Сталинград!
09:12 04.11.2025
28 Разхлабления-Евроатлантик
До коментар #5 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
И Чарли/Шарли -XII(шведски) обитаващ първа стая.09:13 04.11.2025
29 az СВО Победа 80
09:13 04.11.2025
30 Дядя Ваня™
До коментар #3 от "Този ЕКСПЕРТ":
1 Коринтяни 3:18: Ако някой между вас мисли, че е мъдър според този свят, нека стане глупав, за да бъде мъдър.09:13 04.11.2025
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Баце ЕООД
09:14 04.11.2025
33 Малкия холандец
Коментиран от #52
09:14 04.11.2025
34 Хахаха
09:15 04.11.2025
35 Прав е
09:16 04.11.2025
36 Пълни глупости
Коментиран от #55, #220
09:16 04.11.2025
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Асен
Коментиран от #273
09:17 04.11.2025
39 Кит
До коментар #2 от "Свободен":
Пак те освободиха от психиатрията?Поздравления!
Коментиран от #205
09:17 04.11.2025
40 Раша утече у каналя
09:17 04.11.2025
41 И как точно
До коментар #25 от "А аз съм "Иксперт"":
Как точно загубиха германците ВСВ, като дадоха 5.7 милиона убити, а Сталин даде 27 милиона жертви.Коментиран от #49, #50, #56, #57
09:17 04.11.2025
42 Я пък тоя
09:17 04.11.2025
43 007 лиценз ту кил
09:18 04.11.2025
44 Прекалено късо име
До коментар #5 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Ако не бяха англичаните да бият Наполеон и Хитлер, в Москва пак щяха да говорят на френски.Коментиран от #59, #237
09:18 04.11.2025
45 Българин
09:18 04.11.2025
46 Запада не иска край на войната
09:19 04.11.2025
47 Pyccкий Карлик
Путин има Червен карандаш с който ще начертае магическа Красная линия. Все по плану товарищи, паБеда за нами 😁👍
09:19 04.11.2025
48 Факт
🔻„Фактът, че напреднахме някъде близо до Покровск, е само тактически успех; нямаме успехи на оперативно-тактическо ниво, а на стратегическо ниво претърпяхме поражение във всички посоки.“
🔻„Стратегическо поражение ще доведе до разпадане на Русия“ - той обаче не уточни какво се има предвид под това стратегическо поражение.
🔻„Фактът, че сме изолирани и постоянните членове на Съвета за сигурност на ООН правят изявления в подкрепа на Украйна, вече е наше стратегическо поражение.“
🔻„Нашето ръководство се хвали, че никой няма оръжия като нашите. По-точно би било да се каже, че никъде другаде във военната област не крадат толкова, колкото ние.“
🔻„Вкопчваме се в ракетата „Буревестник“ и ядреното торпедо „Посейдон“ като подгизнал мъх. В действителност САЩ ще могат да ни унищожат, преди да постигнат целта си, ако стреляме по тях.“
ℹ️ За справка: Генерал Ивашов се противопостави на започването на военни операции в Украйна през 2022 г. и призова Путин да не предприема тази стъпка.✍🏻 „Тази война ще застраши самото съществуване на Русия“, пише Ивашов по това време.
09:19 04.11.2025
49 Лъжеш
До коментар #41 от "И как точно":
Германия дава над 17 млн жертви. Почти 1/4 от населението сиКоментиран от #53
09:20 04.11.2025
50 От тези 27 млн.
До коментар #41 от "И как точно":
19 млн. са цивилни жертви.09:21 04.11.2025
51 Факт
Дроновете, които преди две години бяха екзотика в ръцете на доброволци и ентусиасти, днес са гръбнакът на украинската тактика. FPV-моделите, сглобявани от части, купени по интернет, вече действат по направление Вугледар, на подстъпите към Покровск и по цялата линия на сраженията в Донецка област. Те летят на ниска височина, без GPS, често водени само по видеосигнал, но нанасят загуби, каквито артилерията не успяваше да постигне дори при най-интензивния огън. В средата на октомври, по данни на самата служба, украинските дронове са унищожили над седем хиляди руски войници и двадесет и три хиляди цели. Дори ако тези цифри са закръглени нагоре, те очертават тенденция, която Москва вече не може да пренебрегне.
Новата вълна от 15 000 места не е само за военни. Половината са отворени за цивилни – IT специалисти, механици, техници по FPV, инженери по навигация, програмисти, които ще служат зад конзолата, без да носят униформа.
09:21 04.11.2025
52 защо
До коментар #33 от "Малкия холандец":
Прибалтика, Румъния и България.Коментиран от #67
09:21 04.11.2025
53 изглежда ... не лъжа
До коментар #49 от "Лъжеш":
Германия дава около 5.3 милиона военни жертви по време на Втората световна война, като общата цифра включва и 900 000 войници, мобилизирани извън Германия предвоенно, в Австрия и източна Централна Европа. Освен това, приблизително 350 000 до 500 000 цивилни германци умират при стратегическите бомбардировъчни удари на съюзниците, а жертвите вследствие на бягството и изселването на германци, военни престъпления и принудителния труд в СССР достигат от 500 000 до над 2 милиона.СССР претърпява най-големи загуби с около 27 милиона жертви (военни и цивилни), като официалната цифра след разпада на СССР е около 26.6 милиона, включваща 8.67 милиона военни загинали. В допълнение има много спорни оценки с някои изследователи, които поставят общите загуби на над 40 милиона, като 15.9-17.4 милиона цивилни са убити на територията на СССР от Германия и съюзниците й.
САЩ дават приблизително 418 500 военни жертви през Втората световна война, като приблизително 72 000 са обявени за безследно изчезнали (MIA). САЩ се бие на три фронта - Европа, Северна Африка и Япония.
Коментиран от #62, #112
09:22 04.11.2025
54 Цък
До коментар #37 от "Хахахаха":
Събуди се. 90% от българите живеят по принуда на запад. Защо е безмислено да ти обяснявам. Интересно ми и защо западните грандояди не живият в Европа.Коментиран от #61, #106
09:22 04.11.2025
55 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #36 от "Пълни глупости":
И ти пишеш глупости ❗Много зависи от мощта на боеприпаса и вида на взрива❗
А за да направят цяла Русия "на стъкло" ще им трябват много взривове, които биха засегнали и САЩ и ЕС❗
САЩ е на НЯМА И ПЕТ КИЛОМЕТРА от Русия❗
09:24 04.11.2025
56 Кит
До коментар #41 от "И как точно":
Много си прав, време е Германия да бъде обявена за победител във ВСВ.Галантен победител, защото след победата учтиво кани победените страни да разположат свои войски на нейна територия!
09:25 04.11.2025
57 Пенсионер 69 годишен
До коментар #41 от "И как точно":
5.7 милиона убити? Само робите, откарани след войната в Сибир са 10 милиона.09:25 04.11.2025
58 чикчирик
09:25 04.11.2025
59 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #44 от "Прекалено късо име":
Това опит за политически ВИЦ ли беше❗🤔❓09:26 04.11.2025
60 експертите по света са различни
09:26 04.11.2025
61 е ми
До коментар #54 от "Цък":
Защо не заминат на Изток? Жива да не бях!Коментиран от #288
09:27 04.11.2025
62 Така пише
До коментар #53 от "изглежда ... не лъжа":
само в уикпедията. По-добре намери и прочети сериозна статистическа справка.Коментиран от #66
09:27 04.11.2025
63 Русия
Коментиран от #65, #75, #80, #81
09:27 04.11.2025
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 така е
До коментар #63 от "Русия":
Русия си заминава и без да употреби ЯО.09:29 04.11.2025
66 верно е
До коментар #62 от "Така пише":
ТАСС дава по-добра информация отколкото Википедия.Коментиран от #85
09:30 04.11.2025
67 Малкия холандец
До коментар #52 от "защо":
Писах нация. Съответно велика сила с ядрени оръжия. Изброените от теб са територии не нации:))Коментиран от #87
09:31 04.11.2025
68 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #37 от "Хахахаха":
А интересно ли ти е или не знаеш, че един от сценаристите на "На всеки километър" е избягал в същи този запад, но след няколко години там-СЕ Е РАЗОЧАРОВАЛ❗
Дали е случайно, че тук се крие частта от писмата му с разочарованието и желанието му да се върне❗
Коментиран от #74
09:32 04.11.2025
69 604
09:34 04.11.2025
70 Факти
09:34 04.11.2025
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Това са безспорни
09:34 04.11.2025
73 Др.Тодор Живков 🇧🇬
09:35 04.11.2025
74 Изпражнението гайтанджиева
До коментар #68 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Това са фейкове.Коментиран от #86
09:35 04.11.2025
75 604
До коментар #63 от "Русия":
Ще затрият баба си! То те ще стоят и ще гледат при положение че имат хипер носители , а запада има един .!.Коментиран от #90
09:36 04.11.2025
76 Пора
Коментиран от #83
09:36 04.11.2025
77 Натопорчо
09:36 04.11.2025
78 Механик
Демек, нищо ново.
Коментиран от #88
09:36 04.11.2025
79 Копейкиииии
Коментиран от #89
09:37 04.11.2025
80 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #63 от "Русия":
Ами НЕ Е ТОЛКОВА ЛЕСНО❗Западните служби вече ги предизвикаха да влязат в У...йна, но нещо сметките им излязоха без кръчмар❗
Сега ТРЪмтарътръМП и СеРеУ като САШтински
пр@дн@ли в опера се чудят как да се измъкнат по средата на второ действие ‼️
Коментиран от #82
09:39 04.11.2025
81 аz СВО Победа 80
До коментар #63 от "Русия":
Руският полковник Баранец пред Комсомольская правда!Цитирам:Ако нападнем, която и да е натовска държава от Русия няма да остане нищо.
09:40 04.11.2025
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Урсул фон РептиЛайнян🐍
До коментар #76 от "Пора":
Размечтало се едно еврейско-атлантическо кашерно л💩@йно...09:41 04.11.2025
84 Пенсионер 69 годишен
Когато е била взривена "Цар бомба" или Кузькина мать, както я нарича Хрушчов, Западът се отказва завинаги от тази идея. Взривната вълна обикаля три пъти земята. На 500 километра всичко е унищожено. Самолетът, който я хвърлил оцелял по чудо, но крилете му започвали да се топят. Бомбата, способна да унищожи цяла България била 50 Мегатона.
ТОРПЕДАТА ПОСЕЙДОН СА 200 МЕГАТОНА. Имат атомен двигател и хиляди километра обхват. Взрив в Ламанша ще унищожи напълно Великобритания и почти цяла Европа, Германия включително.
Коментиран от #94
09:41 04.11.2025
85 Викаш руснаците лъжат, че са спечелили
До коментар #66 от "верно е":
Втората световна, и Хитлеристка Германия е победила СССР?😂Коментиран от #91
09:42 04.11.2025
86 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #74 от "Изпражнението гайтанджиева":
Кое точно 🤔❓Че Г.М. е сред сценаристите🤔
Че Г.М. е избягал🤔
Че Г.М. е писал колко е разочарован от живота там🤔
ИЛИ, ЧЕ ТИ СИ РЕШИЛ ДА ПИШЕШ,
ИСТИНАТА Е ФЕЙК‼️
09:43 04.11.2025
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Бла бла
До коментар #78 от "Механик":
Пълен погром на руснаците в Купянск и Покровск.Блестящ капан на ВСУ и в частност на Сирски и Залужни.
Сега ревни!
Коментиран от #97, #116, #137
09:44 04.11.2025
89 Ще контраступваме и перемогваме
До коментар #79 от "Копейкиииии":
към Лвов, като бандеровците.Коментиран от #93
09:44 04.11.2025
90 не са хипер а са Гипер носители
До коментар #75 от "604":
Русийката горката можела да произведе до три Орешника годишно. Ако не и мине котка път и няма санкции. Какво да очакваме за безаналоговия Сармат?В същото време безаналоговата ядрена подлодка Новорусийск буксирова към домой теглена от безаналогов влекач и с толкова много повреди и без изгледи изобщо да излезе на ново бойно дежурство.
Коментиран от #119, #120
09:45 04.11.2025
91 И да се знае!
До коментар #85 от "Викаш руснаците лъжат, че са спечелили":
ВСВ я печелят САЩ Великобритания и Ленд-лийза.От Сталин е пушечното месо.Превъзходството на Запада!!!
Коментиран от #109, #284
09:46 04.11.2025
92 Смешник
09:46 04.11.2025
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 На преглед
До коментар #84 от "Пенсионер 69 годишен":
Трябва и да те освидетелстват .!Коментиран от #166
09:47 04.11.2025
95 Коко Н
09:47 04.11.2025
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Смешник
До коментар #88 от "Бла бла":
Мечтите са безплатниКоментиран от #102
09:48 04.11.2025
98 Умирам от смях
09:48 04.11.2025
99 Георгиев
09:49 04.11.2025
100 И да се знае!
Превъзходството на Запада!!!
Коментиран от #103
09:49 04.11.2025
101 Дойчо
09:49 04.11.2025
102 Пора
До коментар #97 от "Смешник":
Путинова русия си отива.09:50 04.11.2025
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Абе
09:51 04.11.2025
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Хахахаха
До коментар #54 от "Цък":
Събуди се. Демокрация е. Можеш да живееш където поискаш! Но явно не искате в раша! Явно искате да направите България втори Донбас, това искате. Копейките искате да докарате войната до България.Коментиран от #131, #260
09:51 04.11.2025
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Да-знаем!
До коментар #91 от "И да се знае!":
Това го папагалиш нон-стоп,защото едната ти клетка,не може да роди нещо ново...🤣🤣🤣😝👍👏!09:54 04.11.2025
110 Хихихи
09:54 04.11.2025
111 Германско Мюсли
09:54 04.11.2025
112 Кит
До коментар #53 от "изглежда ... не лъжа":
Лъжата ти е в интерпретацията на фактите, а не в самите факти, едноклетнико.Да, руската армия дава повече жертви от немската, немците са по-добре подготвени, особено в началото на войната и това не подлежи на никакво съмнение. Само дето в една война има един втори компонент, който ти не си оценил, поради малоглавие: това е склонността на воюващите страни да го правят "до последна капка кръв". Това е причината, поради която Червената армия чупи Вермахта на терен, въпреки че средните й човешки загуби са около 80% по-големи от немските.
Що се отнася до огромните цивилни загуби на руснаците - това не е за хвалене, едноклетнико. 18 милиона цивилни руснаци са зверски избити от цивилизованите немци и това е позор за немската нация. Неслучайно още в първите дни на войната Хитлер отменя действието на марсиалното законодателство на съветска територия и последиците от това решение са ужасяващи, практиката на "изгорена земя" никога не е осъществявана толкова масово, продължително и на такава по размери територия в досегашната човешка история. И това е немско "постижение", а не руско.
Факт е и нещо друго - когато през 45-а крайно нецивилизованите руснаци стъпват на немска територия , те не отвръщат със съпоставима жестокост. По-голямата част от немските цивилни жертви са последица от тежките боеве в градски условия, които се водят в много по-гъсто населената Германия. Издевателствата над цивилни за отмъщение се наказват строго.
Пробвай се да разбереш това, кое
Коментиран от #117, #118, #123
09:55 04.11.2025
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Навън дъжд запръска
09:56 04.11.2025
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 ТОЧНО ТАКА...!
До коментар #88 от "Бла бла":
,,Блестящи"...,но само в ,,УкрИнформ" и ,,Украинская правда"...😝!09:57 04.11.2025
117 изглежда ... не лъжа
До коментар #112 от "Кит":
Съединените щати предоставят на СССР значителна помощ по програмата Лендлийз (Заем-наем) през Втората световна война. Общата стойност на помощта, която СССР получава, е около 11.3 милиарда долара в тогавашна стойност, което към 2015 г. възлиза на около 160 милиарда долара. Тази помощ включва военна продукция, горива, суровини, материали, храни, дрехи, медикаменти, около 400 000 джипа и камиона, над 14 000 самолета, 8 000 трактора и строителни машини, както и приблизително 13 000 танка.Доставките са осъществявани по няколко маршрута: през Северния и Южния Атлантически океан, Персийския залив и Иран, и през Тихия океан. Освен това, помощта включва нефтопродукти, метални тръби, стругове, хидравлични преси и електрогенератори, които са имали ключово значение за индустриалното възстановяване и военната мощ на СССР. След войната Кремъл връща част от техниката, включително легоразбивачи, кораби и транспорти.
Относно виждането на Сталин за тази помощ, той многократно е подчертал, че тази американска помощ е била жизненоважна за съветската съпротива и победа над Германия. В същото време Сталин е заявил, че главното „плащане“ за тази помощ е била кръвта на съветските войници, а не парични компенсации. Той е разбирал, че без тази помощ СССР не би могъл да удържи фронта толкова успешно, но отбелязвал, че най-голямата цена за тази помощ е била човешката жертва на съветския народ.
Тази помощ се счита за ключов фактор в укрепването на военния потенциал на СССР
Коментиран от #134, #267
09:57 04.11.2025
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 Пенсионер 69 годишен
До коментар #90 от "не са хипер а са Гипер носители":
«Информацията, разпространявана от средствата на масовата информация за това, че има място за неизправност и, като следствие, екстремно взривяване на дизелово-електрическата подводница „Новороссийск“ край береговете на Франция не отговаря на действителността»,В прес-службата на флота уточниха, че сега екипажът на подводницата изпълнява планов межфлотски преход след завършване на задачите в състава на постоянното оперативно съединение на Военно-морския флот (ВМФ) на Русия в Средиземно море. Там също напомнили, че в съответствие с международните правила, преминаването на подводници през проливната зона на Ла-Манш се извършва изключително в надводно положение.
Коментиран от #124, #285
09:58 04.11.2025
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Не бърза...
До коментар #20 от "От чужбина":
До 3000г ли ще завладява Украйна?Коментиран от #242
09:59 04.11.2025
122 Впечатление!
Коментиран от #173
10:01 04.11.2025
123 Копеи не философствай!
До коментар #112 от "Кит":
Марш да пълниш барут за братска Украйна!Ще получаваш бонус към пенсията.МАРШ!
Коментиран от #130, #136, #146
10:01 04.11.2025
124 хе хе
До коментар #119 от "Пенсионер 69 годишен":
Подводницата „Новоросийск“ е дизел-електрическа подводница от проекта „подобрен Кило“ (Project 636.3) с екипаж около 50 души и автономност до 45 дни. През октомври 2025 г. тя е известна с това, че е претърпяла авария край бреговете на Гърция и понася технически проблеми. Подробности сочат, че подводницата е изплувала край Франция по-рано същия месец и е била забелязана в Северно море, където нейните движения предизвикват засилено внимание и следене от военни сили на западни държави. Проблемите й вероятно са свързани с техническа неизправност и ограничена ремонтна възможност, което прави подводницата по-уязвима и предизвиква загриженост за нейната оперативна боеспособност в Черно море и други акватории.Важно е да се отбележи, че „Новоросийск“ е съвременен и стратегически значим кораб за руския флот, но проблемите с ремонта и поддръжката на руски подводници, особено в Черно море, са сериозен въпрос според военни анализатори и западни медии.
Коментиран от #138
10:01 04.11.2025
125 604
10:02 04.11.2025
126 Вербовчик
До коментар #7 от "Haeмник":
В Русия ако докараш във военкомат чужденец да подпише контракт с МО на Руската федерация ти плащат 500 000 рубли. Ако е руснак е по-малко мисля 200 000.Коментиран от #143
10:03 04.11.2025
127 Федосий
10:03 04.11.2025
128 Дааааа
10:03 04.11.2025
129 Ангел
10:04 04.11.2025
130 604
До коментар #123 от "Копеи не философствай!":
Директен зъ одесъ всеки ден, прав ти път и побързай че покровск заминъ!10:04 04.11.2025
131 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #106 от "Хахахаха":
ХАХО верно ли бе"Демокрация е. Можеш да живееш където поискаш! " ❓❓❓
Да ти изброя ли няколко страни в които
НЕ ДА ЖИВЕЕШ, А ДА ВЛЕЗЕШ
могат да не те допуснат❓❗
Голям майтап си‼️
Коментиран от #133, #144
10:07 04.11.2025
132 Сусурлево
Коментиран от #152
10:08 04.11.2025
133 така е
До коментар #131 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Русия, Иран и Китай не дават лесно визи!Коментиран от #228
10:08 04.11.2025
134 Този коментар е премахнат от модератор.
135 604
10:10 04.11.2025
136 Кит
До коментар #123 от "Копеи не философствай!":
Доста си смеличък, почти могъщичък си се изобразил 😂😂😂10:12 04.11.2025
137 604
До коментар #88 от "Бла бла":
Пхахахахахахя10:12 04.11.2025
138 Пенсионер 69 годишен
До коментар #124 от "хе хе":
От флота казват, че преминаването на Ламанша се извършва от подводниците в надводно положение. Какво не е ясно? Това е малка дизел подводница. Чудо голямо.Коментиран от #145
10:12 04.11.2025
139 Уж си ,,доктор"...?!
До коментар #93 от "доктор":
А не знаеш,че с ,,дърпане"-пи6ка не расте...!10:13 04.11.2025
140 Този коментар е премахнат от модератор.
141 за турция не знам
До коментар #140 от "Мара пак е държала попара бяла":
Ама Монголия да не се върне към историята си от преди 300 години.10:14 04.11.2025
142 емил
10:14 04.11.2025
143 Кит
До коментар #126 от "Вербовчик":
Мислиш?Ооо, това е истинска новина!
Коментиран от #190
10:14 04.11.2025
144 Хахахаха
До коментар #131 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
България ти дава право да живееш където поискаш! Това, че другите държави не те искат е вече твой проблем. Но България не те спира, не те гонят с автомат по границата, ако искаш да напуснеш България. Така, че какъв ви е проблема? Не ви харесва тук, напускайте!Коментиран от #230
10:15 04.11.2025
145 хе хе
До коментар #138 от "Пенсионер 69 годишен":
От флота казват това което искаш да чуеш.То и Курск като потъна, по новините казваха от флота, че спасителите доставили торта за рождения ден на един от бедстващите матроси. Спасиха ли го?
10:16 04.11.2025
146 Като те слушам,с това ...,,Марш"..!
До коментар #123 от "Копеи не философствай!":
И си правя неволна аналогия с т@пият ни старшина в казармата,който като теб крещеше-,,Марш от мен,до другото дърво и обратно!"
Ама да не би и ти да си...старшина от НАТО-вската ни БА...😂🤣😝!
10:17 04.11.2025
147 Селянина с колелото
До коментар #5 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Точно за това се съмнявам че ядрените заплахи от Русия са блъф. И ако продължават западните провокации и ако не дай боже се стигне до ядрени атаки ще стане страшно.10:18 04.11.2025
148 Да бе да
10:19 04.11.2025
149 изглежда
До коментар #134 от "Кит":
Изглежда някой удобно забравя колко е стривал 1 долар 1942ра и колко е струвал долара през 2023 година.Освен това забравя че САЩ са дали пари на нападнатата страна през 1944 и сега през 2025 дават пари пак на нападнатата страна. Не ли?
Коментиран от #158
10:20 04.11.2025
150 Тома
10:20 04.11.2025
151 Този коментар е премахнат от модератор.
152 Самсурлево
До коментар #132 от "Сусурлево":
Генерал Драпатий,драпа...драпа ...и само с драпането си остана...!Една педя украинска земя ,не успя да си върне от руснаците...
Коментиран от #154
10:22 04.11.2025
153 Пенсионер 69 годишен
А КЪДЕ Е УКРАИНСКИЯ ЧЕРНОМОРСКИ ФЛОТ? УССР разполагаше с най-големия флот в Европа след отделянето от СССР. Къде е тоя флот? Къде е корабостроенето на Украйна? Къде е военната и промишленост, най-мощната в СССР? За 30 години бандеровците превърнаха най-цветущата съветска република в мизерен б@нтуст@н!
10:23 04.11.2025
154 ужаст
До коментар #152 от "Самсурлево":
Новините от Покровск на 4 ноември 2025 г. показват, че руските войски продължават настъплението си към града, но това не е довело до промяна в контрола над територията. Украинските военни обявяват, че се водят ожесточени боеве, като руските сили се опитват да оформят наблюдателни позиции и съсредоточават личен състав в района на Покровск. Градът е обект на силен натиск от окупаторите, които се опитват да се укрепят, като градът постепенно се превръща в „сива зона“ с хаотично движение на руските сили в него.Въпреки натиска, украинските сили провеждат операции по прочистване на града, като частично успяват да спрат разширяването на руското присъствие и да предотвратят прекъсване на важни комуникационни пътища. Украинското военно командване увеличава попълненията на личен състав и техника в района, като се съобщава за координирани действия и опити за контранастъпление.
С резюме от няколко източника може да се каже, че битката за Покровск е в разгара си, с продължаващи сблъсъци, като крайният изход все още е неясен и ситуацията остава критична, но украинските сили поддържат съпротива и контрол над по-голямата част на града.
Коментиран от #169, #171, #187, #196
10:24 04.11.2025
155 Пора
Коментиран от #163
10:25 04.11.2025
156 до края на септември 1945 г.
До коментар #134 от "Кит":
СССР получил само от САЩ:Самолети – 14 795; Радарни установки – 2 626; Танкове – 7 056; Джипове – 51 503; Камиони – 375 883; Мотоциклети – 35 170; Трактори – 8 071; Оръдия – 8 218; Картечници – 131 633; Взривни вещества – 345 633 тона; Строително оборудване - на стойност 10 910 000 $; Железопътни вагони – 11 155; Локомотиви - 1981; Товарни кораби - 90; Кораби за борба с подводници - 140; Торпедни катери – 197; Фрегати – 28; Подводници – 105; Корабни двигатели – 7 784; Продоволствия ( консерви ) – 4 478 000 тона; Машиностроително оборудване – на стойност 1 078 965 000 $; Стомана – 2,3 милиона тона ( това количество стомана е достатъчно за изработването на 70 000 танка Т-34 ); Цветни метали – 802 000 тона; Нефтопродукти – 2 670 000 тона; Химически вещества – 842 000 тона; Памучно-хартиени изделия – 106 893 000 кв. ярда. Кожи – 49 860 тона; Автомобилни шини(джанти) – 3 786 000; Полеви телефони – 245 000 ( телефони всичко - 423 000 ); Армейски ботуши – 15 417 000 чифта; войнишки копчета с петолъчка - 257 723 498 бройки. СССР получил от ленд-лиза 622,1 хиляди тона железопътни релси ( 56 % от собственото си производство ) 1900 локомотива ( 2,4 пъти повече, отколкото СССР е произвел през годините на войната ) и 11075 вагона ( повече от 10,2 пъти ). Именно ленд-лиза станал основата на цялата логистика на Червената Армия.
10:25 04.11.2025
157 000
10:25 04.11.2025
158 Пенсионер 69 годишен
До коментар #149 от "изглежда":
САЩ са давали пари и на хитлеристка Германия. Шшшшът! Това е голяма тайна, но интернет знае всичко!10:26 04.11.2025
159 Тагарев Тошко
10:26 04.11.2025
160 Историята не лъже
Коментиран от #167
10:28 04.11.2025
161 смех
10:29 04.11.2025
162 ВСВ е между Съюзниците
До коментар #134 от "Кит":
(Англо-американците и СССР) и Тройната ос (Германия, Италия, Япония), а не Русия срещу Германия както казват русофилите. Първо - с Германия е воювал СССР, а не само Русия. Второ - войната е започнала срещу Полша, Великобритания, Белгия, Нидерландия, Люксембург и Франция когато СССР е бил съюзник на Хитлер. Трето - двете от Тройната ос (Италия и Япония) са победени от англо-американците. Четвърто - СССР се е бил на Източния фронт с огромната материална помощ от Съюзниците. Пето - театърът на бойните действия почти не е засегнал Русия, бил е най-дълго на териториите на Прибалтиките, Беларус и Украйна - там са най-многото жертви. И шесто - каузата му е била правилна и с него е бил морално целият свят. Сега РФ е в ролята на агресор, вероломно нападнал Украйна.Коментиран от #168
10:31 04.11.2025
163 ТОЧНО ТАКА...!
До коментар #155 от "Пора":
ПУТИНОВА РУСИЯ ОТИВА,към пълната Победа над Зеленият Евро-Фашизъм...!Коментиран от #180
10:34 04.11.2025
164 Пенсионер 69 годишен
Коментиран от #259
10:34 04.11.2025
165 бай Ставри
10:35 04.11.2025
166 Дядо Поп
До коментар #94 от "На преглед":
Ние ще го прегледама и ще си го изпратим в руския мир10:35 04.11.2025
167 глупости
До коментар #160 от "Историята не лъже":
Началото на ВСВ е дадено от съюзниците Сталин и Хитлер. Факт че че в края на ВСВ СТалин ПОРОБВА цяла Източна Европа.10:35 04.11.2025
168 Пенсионер 69 годишен
До коментар #162 от "ВСВ е между Съюзниците":
СССР не са били съюзници на Хитлер, а са имали пакт да не нападат първи. ПРЕДИ СССР подобен пакт подписват почти всички европейски страни.Коментиран от #175
10:37 04.11.2025
169 Българин
До коментар #154 от "ужаст":
С две думи. АЗОВ режат руски тикви в Покровск.10:38 04.11.2025
170 Този коментар е премахнат от модератор.
171 БрЯх...!
До коментар #154 от "ужаст":
Цял роман си написал...!ОК!
Но защо не откликна на поканата на Путин,осигуряващ коридор за всеки международен(и вражески...) журналист да посетят Покровск и на място се убедят каква е Истината?!
А тя е- хиляди воини на ВСУ обградени в жесток котел и отписани от официалната Киевска власт,която лъже света,че нямало такова нещо...!
Коментиран от #179, #181
10:39 04.11.2025
172 Радио Ереван
10:39 04.11.2025
173 Точен
До коментар #122 от "Впечатление!":
Нямам нищо общо с комунизма, аз съм националист, 5-то поколение варненец. На Вашето твърдение, че тези, които подкрепят Русия са все от селата, ще отговоря така: Де факто премиерът на България Бойко е от село Банкя, а се кланя на Баба европа... То и поведението му никак не е градско. Що се отнася до селяните, всички те са по-умни и полезни за България и себе си от паветниците с 33 пола...Коментиран от #184, #200
10:40 04.11.2025
174 ей факти не мойте тъй
10:40 04.11.2025
175 Този коментар е премахнат от модератор.
176 русия?прах?
Коментиран от #185
10:41 04.11.2025
177 Този коментар е премахнат от модератор.
178 Рюте!
До коментар #170 от "Ами какво чакате още":
Слушам Гусин Началник!Да я ликвидираме тая гадна Русия,ама и аз като тебе нямам топки...как да стане,ми кажи...?!?!
А от дивана...пусто-не става ...?!?!
10:42 04.11.2025
179 Пенсионер 69 годишен
До коментар #171 от "БрЯх...!":
Защото по коридора за журналисти щяха да избягат украинските роби, закарани насила в Покровск от наци батальоните.Коментиран от #182
10:42 04.11.2025
180 Да де
До коментар #163 от "ТОЧНО ТАКА...!":
Ти и още трима кретена това го пишете четвърта година.10:43 04.11.2025
181 ужаст
До коментар #171 от "БрЯх...!":
Путин падна свидна жертва на собствената си хибридна пропаганда.Той и медалите за освобождението на Курск раздаде още миналата година, а до ден днешен руската авиация хвърля бомби над Курск. По кого?
10:43 04.11.2025
182 Да де
До коментар #179 от "Пенсионер 69 годишен":
И 1,3 милиона руснаци щяха да са живи.Коментиран от #188
10:44 04.11.2025
183 това ше е за трети път
2 хитлер
русите са свикнале.... да праят прахоляк
10:44 04.11.2025
184 Пенсионер 69 годишен
До коментар #173 от "Точен":
Еййй, много завиждат софиянците на варненците и има защо!10:45 04.11.2025
185 Този коментар е премахнат от модератор.
186 Сталин е споделил с Хрушчов,
До коментар #175 от "Американците победиха хитлерова Германия":
че ако не е бил Ленд-лиза са щели пак да победят Германия, но за още 2 години война. От сегашна гледна точка американците имат атомна бомба лятото на 1945г. и ако руснаците воюваха още на своя територия неподпомагани от САЩ и ОК, войната щеше да я спечели САЩ с атомни бомби над Берлин и не знам още къде. Нямаше да има победа на СССР, Варшавски договор, социалистическа система, СИВ.Коментиран от #191, #194, #195
10:45 04.11.2025
187 Историята не лъже
До коментар #154 от "ужаст":
Сащ се включиха в края на войната (1944 г.), когато Червената армия смаза Хитлер и тръгна неудържимо на запад. Решителните битки бяха вече минали. Сащ панически едвам направиха десанта (цял месец не можаха да стъпят на френския бряг! Победител е Съветския съюз и Червената армия, без американската техника войната щеше да продължи малко по-дълго. Какъв победител е Франция, прегазена от Хитлер за месец?! Сащ и Англия нямат нито една решаваща тежка битка! Смешни са как промиват мозъци и изопачават историята!Коментиран от #192
10:45 04.11.2025
188 добре де
До коментар #182 от "Да де":
за какво са ти живи?10:46 04.11.2025
189 Този коментар е премахнат от модератор.
190 Руска дума
До коментар #143 от "Кит":
Какво има да се мисли? Това е по закон. Информирайте се, моля.10:47 04.11.2025
191 Пенсионер 69 годишен
До коментар #186 от "Сталин е споделил с Хрушчов,":
1945 година САЩ са имали атомна бомба, но не са я хвърлили по Берлин. Не зная защо?10:48 04.11.2025
192 САЩ се включиха във ВСВ
До коментар #187 от "Историята не лъже":
и се биха на ЧЕТИРИ ФРОНТА - Западна Европа, Северна Африка, Япония и Световния Океан. Освен това подпомагат логистично СССР през цялата война. Така че е наивно да се говори че СССР е победителя през ВСВ. Ако е СССР, защо Германия е разделена на две между Изтока и Запада?10:49 04.11.2025
193 Този коментар е премахнат от модератор.
194 А Ти-,,драги"...
До коментар #186 от "Сталин е споделил с Хрушчов,":
...им светеше...,нали?!10:50 04.11.2025
195 Слава на САЩ
До коментар #186 от "Сталин е споделил с Хрушчов,":
Само няма да лъжеш. Изобщо не казва това Сталин ,а че са щели да загубят ако не са били САЩ . И го е казвал няколко пъти . И мисля да е бил доста по наясно със ситуацияна от твоя изпилен мозък .Коментиран от #199, #201, #207
10:51 04.11.2025
196 Дай по-накратко...!
До коментар #154 от "ужаст":
Че нЕам нерви да чета скучни и дълги романи...Коментиран от #197
10:52 04.11.2025
197 супер
До коментар #196 от "Дай по-накратко...!":
Пусни си Раша Тудей и не се мъчи да четеш.10:54 04.11.2025
198 Този коментар е премахнат от модератор.
199 Пенсионер 69 годишен
До коментар #195 от "Слава на САЩ":
Ако не беше СССР, Германия и ВСВ, САЩ нямаше да излязат от Великата депресия и щяха да измрат от глад!Американско дете на памука по време на Великата депресия.
10:55 04.11.2025
200 Саша Грей
До коментар #173 от "Точен":
"от паветниците с 33 пола..."Това като го кажеш и направо олекваш. Това е Костадиновско говорене, но явно в твой стил, предвид откъде си.
А да кажеш, че селяните били по-умни от паветниците говори лошо за тебе по простата причина, че в София живеят много, много повече хора от провинцията, отколкото софиянци. А хората от провинцията са дошли в София да работят по простата причина, че са умни и образовани и са поканени да работят за големи фирми, включетелно западни.
Изказването ти е просто хейтърско. София с нищо не ти е виновна, 99% от депутатите са от провинцията.
10:55 04.11.2025
201 голем смех
До коментар #195 от "Слава на САЩ":
На Техеранската конференция през ноември - декември 1943 г. Сталин също оценява американската помощ като жизненоважна за успеха на Съветския съюз във войната. Той публично признава, че ако не е било американското индустриално производство и снабдяване с оръжия, храни, техника и материали чрез програмата Лендлийз, СССР нямаше да има възможност да издържи натиска на нацистка Германия.Сталин използва конференцията, за да наблегне на значението на съюзническата помощ и да изтъкне военните жертви на съветския народ като най-голямото „плащане“ за тази помощ. Той настоява и за признаване на съветските интереси в Източна Европа и за откриването на втори фронт в Западна Европа като условие за пълноценна координация с Великобритания и САЩ.
В Техеран Сталин демонстрира дипломатическа твърдост, като гарантира участието на СССР във войната срещу Япония след победата над Германия и заема ключова роля в следвоенното глобално устройство. Оценката му на американската помощ е изключително положителна и се разглежда като реална съюзническа необходимост, която е спомогнала за кратко време да се обърне военното развитие на Източния фронт в полза на СССР.
10:56 04.11.2025
202 Този коментар е премахнат от модератор.
203 Питам
10:58 04.11.2025
204 Пенсионер 69 годишен
11:00 04.11.2025
205 Позна
До коментар #39 от "Кит":
Защото започнаха да прибират путинофили.11:02 04.11.2025
206 Този коментар е премахнат от модератор.
207 Това което
До коментар #195 от "Слава на САЩ":
казва Сталин според теб е още по лошо. И е невярно защото от кого щеше да загуби, от Германия ли? Германия щеше да бъде победена от САЩ и ОК и СССР нямаше да е победител, а победен и спасен от Съюзниците. Пак нямаше да има Варшавски договор, СИВ и соцлагер.11:04 04.11.2025
208 Личи си
11:05 04.11.2025
209 шефа ти го е казал най-добре
До коментар #206 от "Пенсионер 69 годишен":
На Техеранската конференция през ноември - декември 1943 г. Сталин също оценява американската помощ като жизненоважна за успеха на Съветския съюз във войната. Той публично признава, че ако не е било американското индустриално производство и снабдяване с оръжия, храни, техника и материали чрез програмата Лендлийз, СССР нямаше да има възможност да издържи натиска на нацистка Германия.11:07 04.11.2025
210 Ха ха ха ха
До коментар #11 от "дрХаус":
Престижа на медията? Ха ха ха ми то такъв няма. Само смях на корем с налудничави статии и откровени измислици.11:09 04.11.2025
211 Каквито им експертите,
11:09 04.11.2025
212 Този коментар е премахнат от модератор.
213 Издишате
11:12 04.11.2025
214 Някой
Коментиран от #229
11:13 04.11.2025
215 Инна
Така беше, така има и така ще бъде винаги.
Ако народ един - той непобедим, че в поредния раз доказаха нашите големи предки.
И днес нашите войни достойни решимости и отваги Минина, Пожарского и техните сподвижници.
Народните ополченци, които възглавиха княз Дмитрий Пожарски, се издигнаха в руската столица под защитата на Богородица: накануне на всяко сражение войни се молиха пред своя походен списък на Казанската чудотворна икона. По този начин те дойдоха на 22 октомври (4 ноември) 1612 г. в Китай-град, а след това и в московския Кремл.
В 1649 година цар Алексей Михайлович издал указ: 22 октомври (4 ноември) отбелязва празника на Казанската икона на Божията Матери.
Във връзка с празненството "Осенней Казанской" се използват хрустални гласове певчи под най-небесата във всички православни храмове на Русия.
Иностранци, които се опитват век от века да разрушат рот на лакомия кусок във вид на нашия Отчизни, отново ще бъдат посрамени.
Победа винаги будет за нас!
Коментиран от #225
11:14 04.11.2025
216 Този коментар е премахнат от модератор.
217 Търновец
До коментар #2 от "Свободен":
"Водка" е често движеща сила в Руската история11:16 04.11.2025
218 Поредния
11:17 04.11.2025
219 Пантеракючек
11:18 04.11.2025
220 Не са глупости
До коментар #36 от "Пълни глупости":
Важното е, че ти ще си жив неизлечимо облъчен и ще гледаш как радиацията взема последните сили на децата ти.Коментиран от #224
11:18 04.11.2025
221 Наблюдател
" Вкопчваме се в ракетата Буревестник и торпедото Посейдон като подгизнал мъх. В действителност САЩ могат да ни унищожат още докато посягаме към тях "
Коментиран от #226
11:18 04.11.2025
222 Този коментар е премахнат от модератор.
223 ВСВ продължи четири години
11:21 04.11.2025
224 здрасти
До коментар #220 от "Не са глупости":
Колко е периметъра на 100% унищожение на една ядрена бойна глава? Колко ядрени глави ще са необходими за 100% унищожение на САЩ, ЕС, Австралия и Китай? Литнат ли ракетите, китайските няма да останат безучастни.Коментиран от #231, #262
11:21 04.11.2025
225 Този коментар е премахнат от модератор.
226 Пенсионер 69 годишен
До коментар #221 от "Наблюдател":
Генерал в оставка. Събира центове от лайкове в тубата.Коментиран от #234
11:24 04.11.2025
227 не може да бъде
11:26 04.11.2025
228 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #133 от "така е":
Те щото САШт и Великобритания дават на всеки, че даже и без визи можеш да влезеш❗Мнооо си облъчен❗
11:26 04.11.2025
229 Докато се стигне
До коментар #214 от "Някой":
до системата "Периметър" вече ще са изстреляни по-голямата част от стратегическите ракети от съществуващите командни центрове, никой от тях няма да ги "икономисва" защото щели да потрябват на "Периметър" след като те бъдат унищожени. Друга част ще бъдат унищожени от американците както са в силозите, самолети,подводници и кораби.В системата няма да участват ядрените оръжия на подводниците, на ВКС, в подвижните ядрени оръжия тъй като там без хора не може. Остават неунищожените стационарни силози които все още не са изстреляли ракетите си и не са унищожени. Смешно звучи "дайте да не изстрелваме всички ракети защото като ни унищожат няма кой да отмъсти за нас". Една част от ракетите няма да излетят, няма да улучат целта, друга част ще бъдат свалени или няма да детонират поради стар ядрен заряд. Голяма част от силозите ще бъдат унищожени с високоточни неядрени ракети според американската военна доктрина. За "Периметър" ще останат малко ракети, ако въобще останат някакви и те също ще бъдат сваляни доколкото е възможно.Коментиран от #238, #295, #298
11:28 04.11.2025
230 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #144 от "Хахахаха":
Дори едно изречение не можеш да напишеш вярно❗Можеш да напуснеш България... е едно,
Можеш да живееш където искаш .... е друго❗
11:29 04.11.2025
231 Пенсионер 69 годишен
До коментар #224 от "здрасти":
50 Мт в радиус на 500 километра пълно унищожение. 200 Мт, колкото Посейдон, половин континент. В СССР се бяха отказали от Посейдон по хуманни причини. Явно сега ножът е опрял до кокала.Коментиран от #240, #250, #256
11:30 04.11.2025
232 Тази система "Мъртвата ръка"
Коментиран от #233, #296
11:30 04.11.2025
233 Пенсионер 69 годишен
До коментар #232 от "Тази система "Мъртвата ръка"":
Това е система за отговор на нападение. Какъв е моралът на нападащите Русия?Коментиран от #246
11:33 04.11.2025
234 не може да бъде
До коментар #226 от "Пенсионер 69 годишен":
Според мен не бива да се подценяват изказванията на ген.Ивашов /аз чета изказванията му от доста време/ -само че трябва да се четат с филтър както изказванията на много други военни -пенсионирани и действащи -от всички страни!?Както е казал Чърчил -войната е твърде сложно нещо за да бъде поверена само на военни!?Проблемът на генерала е че е твърде краен праволинеен и радикален патриот -както се случва често при военните!?И често пренебрегва икономическите социалните дипломатическите и др.страни на противопоставянето за сметка но военното!?А това е изкуството в държавното управление е да се намери баланса!?Коментиран от #236
11:34 04.11.2025
235 Този коментар е премахнат от модератор.
236 Пенсионер 69 годишен
До коментар #234 от "не може да бъде":
Успокой се. В САЩ добре преценяват силите. Русия няма да унищожава целия свят. Само Европа и то ако много се наложи. САЩ ще наблюдават и ще раздават заеми на оцелелите.11:38 04.11.2025
237 Тоя па...
До коментар #44 от "Прекалено късо име":
Не ти ли е известно, че англичаните се присъединяват,след като Наполеон бяга през река Берьозина и унищожението на френската т.нар. Велика Армия(на френски Grande Armee) е вече факт... така, че у лево ако обичаш.11:41 04.11.2025
238 Има ли...
До коментар #229 от "Докато се стигне":
...някакъв начин да си поне малко по- малко т.ъ..п, кажи ?11:45 04.11.2025
239 Някой
Коментиран от #241, #243
11:45 04.11.2025
240 Ти май не си учил
До коментар #231 от "Пенсионер 69 годишен":
ОМП. Наборе, по наше време се учеше военно обучение 9-10 клас, после в казармата и накрая ОЗНС във ВУЗ. Явно си пропуснал и трите. Радиусът на поражение на ядреното оръжие се увеличава с корен трети от мощността му. Ако бомбата над Хирошима (20кт) е унищожила напълно в радиус от 1км., то бомба с 20Мт ще има пълно унищожение на 10км. Такива мощни бомби тежат по няколко десетки тона и са рядкост в арсеналите на ядрените държави.11:47 04.11.2025
241 Ако не е ирония.
До коментар #239 от "Някой":
А какво ще стане след това, винаги стигате до ударите по НАТО и как САЩ и Албиона щели да бъдат унищожени. Кажи нещо за Русията, как след победата Путин тържествено ще излезе от бункера, ще се отупа от праха и ще бъде посрещнат от почетна рота командвана от ген. Герасимов на Червения площад. После раздаване на медали, Парад на Победата с Т34, тържествена заря с останалите и вече ненужни ядрени ракети...Най-хубавото вечно го изпускате.Коментиран от #244
11:49 04.11.2025
242 От чужбина
До коментар #121 от "Не бърза...":
Ами прочети малко и ще разбереш. Русия НЕ иска Украйна. За какво и е на Русия таралеж в гащите? На Русия и трябват руските територии, разбирай с болшинство руско население. Населението в Западна Украйна са с произход поляци, унгарци, румънци. Войната от своя страна е война на изтощение. Руските загуби са много по-малки отколкото украинските. Украинските обаче са загуби за определени кръгове, които финансират тази война. За съжаление това финансиране е прехвърлено на Европа. Как? Чрез управляващите, които е видно, че вземат не адекватни решения. Защо вземат такива решения? Защото или са зависими или са подкупни. За пример си спомни как бяха закупени огромен брой ковид ваксини, в пъти повече отколкото е населението на Европа. Някакво логично и практично обяснение???11:51 04.11.2025
243 Пенсионер 69 годишен
До коментар #239 от "Някой":
Охххх, дядовото... Западът няма нужното количество обогатен уран, за да шантажира Русия. Напротив. Русия продава ядрено гориво за атомните централи на САЩ и много други страни. Произвежда ПЕТ ХИЛЯДИ ТОНА ГОДИШНО! СССР подари технологията на Китай, а корейците си я откраднаха ЗА 50 ГОДИНИ ОБУЧЕНИЕ В СССР.Франция има скъпа и нерентабилна технология. Франция и Русия в Европа обогатяват, Китай и Северна Корея в Азия. САЩ не обогатяват, а купуват
Коментиран от #248
11:54 04.11.2025
244 От чужбина
До коментар #241 от "Ако не е ирония.":
Ами Путин посети ...май беше ОАЕ. Виж някъде из интернета как беше посрещнат, като цар. Не изглеждаше да е излязъл из бункер.11:55 04.11.2025
245 От чужбина
11:57 04.11.2025
246 За да се стигне
До коментар #233 от "Пенсионер 69 годишен":
до ЯО непременно ще трябва да започне война с конвенционално оръжие. Губещият ще го използва в краен случай защото и противникът го има. Русия има 4млн. кв.км. площ в Европа, зад Урал никой няма да хвърля атомни бомби, там живеят по 2 души на кв. км. Площта на САЩ, Канада и Западна Европа е 26млн. кв. км.12:04 04.11.2025
247 Този коментар е премахнат от модератор.
248 И откъде
До коментар #243 от "Пенсионер 69 годишен":
американците купиха уран и плутоний за атомните бомби над Япония? Сигурно от китайците или руснаците.Коментиран от #257, #264
12:13 04.11.2025
249 Този коментар е премахнат от модератор.
250 500 кв километра
До коментар #231 от "Пенсионер 69 годишен":
само в мокрите ти сънища деде12:22 04.11.2025
251 хаджи Генчо
Коментиран от #252, #254
12:22 04.11.2025
252 разбира се
До коментар #251 от "хаджи Генчо":
Дори се знае, че без санкции Москва може да произведе до три ракети Орешник на година. Със санкциите не се знае дали може.12:26 04.11.2025
253 Блатний новости
12:34 04.11.2025
254 27 маха
До коментар #251 от "хаджи Генчо":
Да ,да Путин така каза 27 маха😆😆
Бегай да търкаляш аспирини някъде ,Путин е най големият лъжец .
12:44 04.11.2025
255 гаулайтер
12:46 04.11.2025
256 Джеронимо
До коментар #231 от "Пенсионер 69 годишен":
Какви 200 мегатона ,та ти не се чуваш какво говориш ,шайбата ти е отвинтенаПосейдон е фейк ,поредната смешка на другаря Путин
Но дори и при заряд 200 мегатона ,така цунами не може да се предизвика . Това поне 100 физици го обясниха .
Колко е жалко Джуджето като не е ходило по физика .
Коментиран от #258
12:51 04.11.2025
257 От чужбина
До коментар #248 от "И откъде":
Има ДВЕ технологии за промишлено обогатяване на уран. Едната, на която залага Русия се оказва по-евтина и ефективна. Те вече са я усъвършенствали и имат опит в подробностите. Американците ползват другата технология и им излиза по-скъпо.12:52 04.11.2025
258 Топ гън
До коментар #256 от "Джеронимо":
Еврейското,рязано джудже,приклчи му мандато.12:56 04.11.2025
259 55555
До коментар #164 от "Пенсионер 69 годишен":
Да,да,да,Митя алкохолика по цял ден е в делириум и незнае какви ги говори-А ти ако приемем че си трезвен значи си тъппростакмалоумен.12:56 04.11.2025
260 Рая ГЕРБачева НаДебелян
До коментар #106 от "Хахахаха":
Много ясно е,че можеш да живееш където поискаш. Другаря Маркс ти го е казал: "Работниците нямат Родина!". Това е съвременният прочит на "гражданин на света". Да ти е честит комуНИЗЪМА драгарю!!!12:58 04.11.2025
261 Този коментар е премахнат от модератор.
262 Една термоядрена бомба
До коментар #224 от "здрасти":
унищожава всичко в кръг с радиус 5км. Нека го приемем за квадрат 10х10км=100кв. км. Площта на сушата е 149млн. кв. км. т.е. са необходими 1,5 милиона бойни глави. При 15 000 ядрени оръжия това е 1% от площта на Земята. Големите градове ще бъдат унищожени и жертвите огромни. Ще останат хората от малките градчета и селата. Огромният проблем ще е ядрената зима и радиацията. Живите ще завиждат на изпарените. Това ли е победата на която някои се надяват и заплашват? Радиацията ще ни унищожи и при 1 500 бомби. Нагледах се на ентусиасти дето викат "Вова, хвърляй атома". Всъщност повечето държави ще останат незасегнати от преките удари поради липса на подходящи цели - например в Африка, Ю. Америка, голяма част от Азия, Австралия. В САЩ, Канада, Сибир, Европа ще има незасегнати градове и села, Путин(или някой друг) ще си е изиграл главният коз и тогава пак който има превес в конвенционалните оръжия ще победи и ще накаже виновните за апокалипсиса. Разбира се след това радиацията няма да пожали никого.Коментиран от #263, #266
13:15 04.11.2025
263 и кво излиза
До коментар #262 от "Една термоядрена бомба":
Много лае а мек го вади.13:18 04.11.2025
264 Този коментар е премахнат от модератор.
265 Закуски
Коментиран от #270
13:42 04.11.2025
266 Обичам много сърдечна музика
До коментар #262 от "Една термоядрена бомба":
Теоретично.. Ами практически ако 30 ракети разцепят един континет и той потъне??14:02 04.11.2025
267 Това за сумата
До коментар #117 от "изглежда ... не лъжа":
от $11,3млрд., че били сегашните 160млрд. е вярно и невярно. Вярното е, че инфлацията е обезценила долара 15 пъти за 80г., но виж ми пост 156. Можеш ли сега да да закупиш над 14 000 самолета за $160млрд? Един евтин Ф-16 струва $25млн. или 40бр.за 1млрд. За 14 000 самолета числото е $350млрд. Тогава един самолет е струвал $100 000, а сега 250 пъти по-скъп. Да направим сметки и за танковете, подводниците, джиповете, камионите...Изброил съм ги в 156 пост.14:21 04.11.2025
268 7676
толкова помощи , колкото
Германия е произвеждала за
три години.Това показва какви
некадърници са руслямите.
Като прибавим и енигмата, също
и съветското разузнаване, което
е било на високо ниво , още
повече им лъсва некадърността.
Същото е с Украйна.Благодарение
на 5-та си колона знаят всеки
квадратен нанометър какво
става в Украйна, и тъпчат на
едно място.Неслучайно Тръмп
каза книжен тигър.
14:35 04.11.2025
269 Този коментар е премахнат от модератор.
270 ту-ту
До коментар #265 от "Закуски":
малко оправи правописа...15:34 04.11.2025
271 Напълнете ми една кутийка
До коментар #5 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Обади се Путин от осма стая!16:49 04.11.2025
272 Иванушка-Умника
Коментиран от #274, #275
18:17 04.11.2025
273 Този коментар е премахнат от модератор.
274 Ако този Посейдон
До коментар #272 от "Иванушка-Умника":
бъде използван срещу САЩ(и не само срещу тях) Русия ще бъде изпепелена до основи. Това ще е знак всички демократични и дори недемократични като Китай, Индия да се справят веднъж завинаги с този тумор Русия. Това да издавиш десетки милиони в Ню Йорк и другите градове по крайбрежието е непростимо престъпление срещу човечеството и отговорът може да бъде само един. Дори Куба и Никарагуа – приятелите на Русия ще бъдат засегнати, но какво им пука на руснаците, нали Путин (има се вече за Св. Петър) ще ги праща в Рая, а другите сме щели да пукнем и за нас е Ада.18:27 04.11.2025
275 САЩ, Канада и ЕС
До коментар #272 от "Иванушка-Умника":
са с площ 26мил. кв. км, а европейската част на РФ е 4мил. кв. км., по Сибир няма подходящи за ЯО цели, там живеят по 2 души/кв. км. Ако РФ използва ЯО по американски и европейски столици ще бъде тотално изпепелена, ЯО ще има за всички населени места с над 10 000 жители. Само за Москва са предвидени 27 термоядрени бомби.18:29 04.11.2025
276 Вай
18:30 04.11.2025
277 Катаклецатор
18:56 04.11.2025
278 Катаклецатор
19:34 04.11.2025
279 кой този , посочете го
20:27 04.11.2025
280 Наистина
Лъжа.
От август 2025
20:38 04.11.2025
281 наблюдател
20:38 04.11.2025
282 Браво
Коментиран от #297
20:40 04.11.2025
283 Този коментар е премахнат от модератор.
284 И още да се знае
До коментар #91 от "И да се знае!":
че две страни победителки във ВСВ вече ги нема, ссср и югославия духнаха супатаГермания и България хората си живеят добре, с изключение на малко мизерни копейки
01:24 05.11.2025
285 Не, дърто
До коментар #119 от "Пенсионер 69 годишен":
свършил им самагона и минали на дизел, така се надишали като роми с лепило01:32 05.11.2025
286 Кретенофилите
До коментар #2 от "Свободен":
Сте по издържливи .06:08 05.11.2025
287 Този коментар е премахнат от модератор.
288 Забранено е бе кретен
До коментар #61 от "е ми":
И екскурзиите забраниха.06:17 05.11.2025
289 на 1200 лева издържат
До коментар #6 от "И ХЛЕБАР":
бре!10:49 05.11.2025
290 Алооо експерта!
10:51 05.11.2025
291 Боко
18:39 05.11.2025
292 Магелан
18:45 05.11.2025
293 тъй ще стане
10:01 06.11.2025
294 ту-ту
16:28 06.11.2025
295 Този коментар е премахнат от модератор.
296 ии тpoл
До коментар #232 от "Тази система "Мъртвата ръка"":
Много сте интересни от псхиатрична гледна точка. Системата "Периметър" е предвидена за АВТОМАТИЧНО задействане при ситуации, когато някой е УНИЩОЖИЛ командването - хората, а не да дублира ядреното куфарче и системата за управление на ядрената триада. САЩ, микробритания, франция, Китай също имат подобни системи, върви се жалвай и за тях, защото ако има нещо, дето историята учи, е че точно на тях не им пука за човешкия живот - кой пусна ядрени бомби над градове без военни цели в тях и то когато червената армия е разбивала квантунската армия и е било въпрос на време Японската империя да се предаде?14:29 07.11.2025
297 хахаха
До коментар #282 от "Браво":
Човек ще рече, че си в България бе.14:30 07.11.2025
298 Този коментар е премахнат от модератор.
299 Неон
10:14 11.11.2025
300 Този коментар е премахнат от модератор.
301 Гост
10:51 11.11.2025