Лавров: Гренландия не е естествена част от Дания, а разговори за „Нов СТАРТ“ със САЩ няма

20 Януари, 2026 14:53 16 071 98

  • русия-
  • гренландия-
  • дания-
  • сащ-
  • сергей лавров-
  • нов старт

Руският външен министър отхвърли твърденията за руски амбиции към острова и предупреди за застой в диалога за ядреното разоръжаване

Лавров: Гренландия не е естествена част от Дания, а разговори за „Нов СТАРТ“ със САЩ няма - 1
Снимка: БГНЕС

Руският външен министър Сергей Лавров заяви, че Гренландия не може да бъде разглеждана като естествена част от Дания и че темата за бившите колониални територии става все по-остра. Изявлението му бе направено на пресконференция в Москва и идва на фона на нарастващо напрежение между Съединените щати и Европа по въпроса за бъдещето на арктическия остров, предава БТА.

Американският президент Доналд Тръмп нееднократно е заявявал, че иска пълен контрол над Гренландия по съображения, свързани с националната сигурност. В събота той обяви и мита върху вноса от европейски държави, които се противопоставят на евентуално американско поемане на контрол над автономната датска територия.

Москва реагира с удовлетворение на задълбочаващото се разделение между САЩ и европейските им съюзници, но отхвърли категорично твърденията на Тръмп, че Русия или Китай имат намерение да установят контрол над Гренландия. Лавров подчерта, че подобни планове не съществуват и че това е добре известно във Вашингтон.

Руският външен министър определи Гренландия като наследство от колониалната епоха, припомняйки, че островът е бил под норвежко и датско управление, преди да получи статут на асоциирана територия през XX век. Според него фактът, че местното население днес се чувства комфортно, не променя историческия контекст.

Лавров направи и паралел с Крим, като заяви, че полуостровът е не по-малко важен за сигурността на Русия, отколкото Гренландия – за Съединените щати. Той призова ситуацията да бъде разглеждана през призмата на събитията в Украйна след смяната на властта и проведения референдум в Крим.

В същото време Лавров съобщи, че Русия и САЩ в момента не водят конкретни разговори относно предстоящото изтичане на договора за контрол на ядреното въоръжение „Нов СТАРТ“. Споразумението, което е последното действащо между двете най-големи ядрени сили в света и ограничава броя на ядрените бойни глави, изтича на 5 февруари.

По думите му руският президент Владимир Путин е предложил Москва доброволно да продължи да спазва условията на договора и след изтичането му, ако Съединените щати направят същото. До момента обаче Русия не е получила официален отговор от Вашингтон.

Американският президент Доналд Тръмп заяви, че би желал Китай да бъде включен във всяко бъдещо споразумение за стратегическа стабилност - идея, която Пекин отхвърля. Лавров отбеляза, че Москва разбира позицията на Китай, тъй като китайският ядрен арсенал е значително по-малък от този на Русия и САЩ.

„Американците говорят за нови преговори за стратегическата стабилност, споменавайки Китай, но това се случва единствено публично - чрез изявления пред медиите. Никакви реални експертни контакти по тази тема между двете страни не са провеждани“, подчерта руският външен министър.

Междувременно европейските държави предупредиха, че обявените от Тръмп мита могат да нарушат търговското споразумение между ЕС и САЩ, сключено миналата година. Лидерите на Европейския съюз ще обсъдят възможни ответни мерки на извънредна среща в Брюксел.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 67 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Лудия козел

    42 27 Отговор
    Следващата война в Европа ще е между Русия и фашизма, само фашизма ще се нарича демокрация.
    Фидел Кастро 1992 г.

    Коментиран от #62, #70

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Инж1

    34 56 Отговор
    Украйна НЕ е естествена част от РФ!!!!

    Коментиран от #22, #96

  • 5 Абе какво ги

    24 43 Отговор
    Публикувате тези престъпници и малоумници. Стига сте им давали трибуна на хора от които нищо и нищо не трябва да зависи
  • 6 хаха🤣

    24 37 Отговор
    Кон бе, кон...не сте ли виждали..🤣🤣🤣

    Коментиран от #9, #18

  • 7 Руски колхозник

    31 18 Отговор
    Лавров приветства щат номер 51

    Коментиран от #71

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Виждали сме

    23 5 Отговор

    До коментар #6 от "хаха🤣":

    Но поне не драска простотии в сайтовете като теб
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Атина Палада

    28 14 Отговор

    До коментар #8 от "Руския пенис":

    И от щат 51 ,САЩ се приближават към щат 52,-Канада.

    Коментиран от #73

  • 12 честен ционист

    33 12 Отговор
    Дания може да запази Гренландия само ако стане част от составе РФ.

    Коментиран от #76, #77

  • 13 Хаха

    19 29 Отговор
    Лаврата изплува от нафталина.
  • 14 Опа

    33 48 Отговор
    Калининград и Крим също не са естествена част от Русия и руснаците скоро ще го разберат.

    Коментиран от #20, #23

  • 15 Ефектът на бумерангът

    50 8 Отговор
    Русия и САЩ започнаха яко да се гаврят с Европа

    Коментиран от #29, #79, #84

  • 16 си дзън

    8 13 Отговор
    Няма СТАРТ, защото Краснов няма да нападне Путин, който го командва.
  • 17 Вартан

    17 27 Отговор
    Украйна не е естествена част от Русия, кон от Армения със сменено име.
  • 18 Кобилица сме

    9 6 Отговор

    До коментар #6 от "хаха🤣":

    милата ти мама

    Коментиран от #87

  • 19 Българин

    14 19 Отговор
    Конят е скъсал синджира.

    Коментиран от #58

  • 20 Немец

    16 28 Отговор

    До коментар #14 от "Опа":

    Какъв Калининград. Кьонигсберг стара немска територия, както и Крим, който е на готите.
  • 21 Пепа

    11 19 Отговор
    Прилича ми този отблизо на някакъв ….питек, вид маймунс от най-ранните
  • 22 Историк

    20 32 Отговор

    До коментар #4 от "Инж1":

    Разбира се, че не. А и няма как, защото Украйна е много по-стара държава от Русия. Когато е имало Украйна, Русия не е съществувала. България е също много по-стара държава от Русия.

    Коментиран от #27, #85

  • 23 Атина Палада

    10 4 Отговор

    До коментар #14 от "Опа":

    Подшушваш ни за новия контранаступ на ВСУ?:)))
  • 24 Българин

    14 19 Отговор
    Светът се връща към нормалността и естествеността. Тръмп е напълно прав! Защо Дания трябва да притежава такива обширни земи, заради една лодка о тпреди 500 години. Всеки може да има това, което може да охранява! Ако не си готов да победиш враговете си, за да запазиш земите си, значи те не са твои. Така че, да се направи една война Дания срещу США и който победи, да си вземе печалбата!

    Коментиран от #51

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 черния

    15 10 Отговор

    До коментар #22 от "Историк":

    Ми като по стара, значи по-скоро ще умре! Ако може да отбранява териториите си, нека съществува тая окраина. А ако Русия е унищожи, значи просто и е дошло времето!
    На себе си да се сърдят, че са слабаци! Светът не е зоопарк, дето ще хранят всички. Който има сили, нека съществува, а като са нефелни, никой няма ползва от тяхно съществуване!

    Коментиран от #32, #86, #89, #97

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 САЩ

    19 24 Отговор

    До коментар #15 от "Ефектът на бумерангът":

    се гаври най-много и основно с Русия. Особено последните месеци ги направи руснаците тотални смешници, като им отне влиянието в целия регион. Не стига че Русия имаше само 4-5 съюзника в света, САЩ си извърши операциите точно там. Но най-унизителното за Русия, е че не може да направи нищо, освен да се примири с това.

    😆

    Коментиран от #33, #35

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Историк

    18 7 Отговор

    До коментар #27 от "черния":

    По твоята логика, ако САЩ не бяха спасили Русия от Хитлер, той като по-силен, щеше да я заличи от картата. Хайде Русия като държава както и да е, дали ще я има или не, няма голямо значение, но щяха да умрат десетки милиони обикновени руснаци. Така че не си прав.

    Коментиран от #74

  • 33 Атина Палада

    4 4 Отговор

    До коментар #29 от "САЩ":

    Браво,много си хУмен ха ха ха ха
  • 34 Гориил

    11 8 Отговор
    Сега всяко шизофренично престъпление, извършено от Европа, ще бъде разглеждано през призмата на историята. Както знаем, европейската история е концентрирана форма на зло.

    Коментиран от #91

  • 35 Това са безспорни

    3 4 Отговор

    До коментар #29 от "САЩ":

    Факти.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 ...

    14 4 Отговор
    Волжка България не е естествена част от Русия.
  • 38 Факти

    16 3 Отговор
    Каква е Гренландия определят гренландците. Хората казаха, че са с Дания и дори вече искат пълно членство в ЕС. Не искат и да чуват за САЩ.
  • 39 Някой

    13 1 Отговор
    Гренландия си има местно население което не са датчаните. Те са колонизатор. Но пък САЩ не са никакви там. Купили са преди Аляска и сега искат същото. После ще искат Канада, за да свържат териториите.
    Иначе Гренландия е на север. А най-близкото разстояние между Русия и САЩ (освен при Камчатка) за ракети е през северният полюс, а не както изглежда н карта, за което може да ползват на НАТО радари. Но целта си е грабителство.

    Коментиран от #61

  • 40 Кьонисберг КалининГрад

    11 5 Отговор
    А нещо да коже стария кон за калинин град?!?

    Коментиран от #78

  • 41 Си КПК

    11 8 Отговор
    А Сибир дали е естествена част от Руската Федерация? Защо и са толкова земи, след като никой не живее там?
    За един приател питам.

    Коментиран от #43, #48

  • 42 Айде бе,

    8 7 Отговор
    "Москва разбира позицията на Китай, тъй като китайският ядрен арсенал е значително по-малък от този на Русия и САЩ."

    Тия не спряха да се изтъкват с "ядрения си потенциал". Ами като са толкова уверени в превъзходството си защо не опитат да го използват и така да подчинят не само Украйна, а целия свят? Така може да говори само страхливец, който се надява да сплаши опонентите си и да наложи волята си. В същото време се страхуват повече от онези които заплашват защото са наясно, че ако тръгнат да демонстрират превъзходството си на другите ще им писне, ще се обединят и ще ги смачкат. Такива в България наричаме "селски бабаит", който се пери само докато се намери някой по смел да му тропне с карак и на момета си подвива опашката.
  • 43 Последния Софиянец

    10 10 Отговор

    До коментар #41 от "Си КПК":

    Не само Сибир....и Аляска е руска!Договора за наем изтече!Историята май ти куца!И Географията също!

    Коментиран от #64, #66, #80

  • 44 Русия Китай и Европа

    5 2 Отговор
    В един блок! САЩ са аут!
  • 45 Атина Палада

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "Екатерина Велика починала":

    Германките са така...

    Коментиран от #52

  • 46 До Коня

    9 3 Отговор
    Вие сте последната колониална империя.Кога ще дадете свобода на поробените народи.Кажи Кон?
  • 47 Град Козлодуй

    3 5 Отговор

    До коментар #30 от "Град Козлодуй ОРИГИНАЛА":

    Как пък един клепар като теб не отиде да защитава Украина!И не ми ползвай ник-а......МЕНТЕ!
  • 48 Факти

    10 7 Отговор

    До коментар #41 от "Си КПК":

    Руснаците са най-алчният етнос на планетата - 17 милиона кв.км (над 70% руснаци). След тях са арабите - 13 милиона кв.км (близо 90% араби). После са китайците - 10 милиона кв.км. (над 90% китайци). В САЩ белите вече са само 58% и в тях са включени редица народи - 14% немци, 13% англичани, 11% ирландци, 7% италианци, 3% поляци, 3% шотландци, 2% французи, 1% руснаци и т.н. То в САЩ като говориш за "народ" не знаеш кой да посочиш, защото никой не доминира и всичко е миш маш. Имат 20% латиноси, 15% африканци, 6% азиатци... Затова, като говорим за алчност, на върха има три етноса - руснаците, арабите и китайците. Те са лапнали най-много земя и ресурси. Никой друг не може да се конкурира с тях.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 ПеЮвски

    5 2 Отговор

    До коментар #24 от "Българин":

    Прав си!Христо Иванов като акустира с лодката на "Росенец"-значи ли това,че плажа е негов?!
  • 52 Като сами не могат

    4 4 Отговор

    До коментар #45 от "Атина Палада":

    германка се наложи да ги управлява !!!
    А сега родното жуже ги врътка.

    Коментиран от #54

  • 53 Асен Василев е виновен

    10 4 Отговор
    Тръмп май е забравил за съветника си Бойко от Банкя?! 🤪
    Гледам, че е поканил в частното си ООН съседните Румъния и Гърция. Поканил е и държави като Беларус, Кипър, Албания и Словения, но не се е сетил за приятеля си Бойко, дето е спал на камината му в Белия дом. 🤓

    Асен им спря крадливия бюджет и сега няма как да платят на ckлеpoZата в Белия дом 1 млрд. $. 🤣🤣🤣
  • 54 Факти

    10 7 Отговор

    До коментар #52 от "Като сами не могат":

    И точно германката Катя превзема Украйна, която Путин твърди, че била вечно руска. Нищо, че Киев е 665 години по-стар от Москва. Нищо, че двата езика са се разделили преди 8 века и днес руснаците не разбират украински, защото не го учат в училище.

    Коментиран от #56

  • 55 !!!?

    11 6 Отговор
    Кьонигсберг и Курилските острови също не са естествена част от Московската Орда...!
    А ако върнем Историята още по назад и Крим не е естествена част от Московската Орда, а естествена част от Велика България...!
    Така че Коня да си преживя в бункера и да не се обажда неподготвен !!!

    Коментиран от #57

  • 56 Екатеринка измисли

    6 2 Отговор

    До коментар #54 от "Факти":

    Славянството. Та и досега верваме на митове.

    Коментиран от #59

  • 57 Факти

    7 7 Отговор

    До коментар #55 от "!!!?":

    То най-смешното е, че столицата им Москва е създадена от Киевската империя, известна по онова време като Рус. Украйна е буквално майка на Русия. Когато монголите са се изтеглили Полша е превзела Киев и е дала на тази земя името Украйна. Московичите горе в студените блата са извадили късмет, че никой не е искал тая скапана земя и така са успели постепенно да се разширят. В началото на 18-ти век Петър сменя името от Московия на Русия за да открадне старото име Рус, без което москвичите просто нямат история. Хитър ход, с който всичко се преобръща. Колко хора знаят, че украинците са истинските руси, а руснаците са москвичи - селяните от покрайнините? Четете Паисий, който в История Славянобългарска ясно разграничава славянските народи - българи, сърби, руси, московити и т.н. Руси = днешните украинци. Московити - днешните руснаци. Паисий това го пише в 18-ти век! Руснаците са руснаци съвсем отскоро.

    Коментиран от #75, #98

  • 58 Ииши

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Българин":

    Кон боб яде ли
  • 59 Факти

    9 1 Отговор

    До коментар #56 от "Екатеринка измисли":

    Славяни е езиков термин, а не етнически. Това са народите, които говорят "славянски" езици. Това пък са езиците, повлияни от "църковно славянския", тоест старобългарския език. Всички "славянски" народи получават първите си книги от България и тези книги са на старобългарски, хитро преименуван на "църковно славянски". Този език още се използва в църквите. Той звучи повече като руски, отколкото като български. Защо? То е ясно, че не е дошъл от Русия, а от България. Защо обаче звучи повече като руски? Ами защото България в последствие е била подчинена от Византийската и Османската имерия и езикът ни под тяхното влияние се е променил. Руският горе не е бил подложен на гръцко и турско влияние, защото Русия е станала имерия и е мачкала другите. Така той не се е променил колко българския. Затова руският днес е по-близък до старобългарския отколкото самият български език. Русия обаче никога няма да признае, че е получила книгите и азбуката си от България и българският е оформил руския език. Затова е измислена тази приказка със "славяните" - защото не може се поставя една държава преди другите и така най-голяма, тоест Русия, може спокойно да заеме този вакуум. По друг начин звучи български езици или български диалекти. Тогава руснаците автоматично стават "български народ" 😆
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Ииши

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "Някой":

    Нема ли некой да купи БГто
  • 62 Лудата Копейка

    9 4 Отговор

    До коментар #1 от "Лудия козел":

    Много си прав, че следващата война ще е между Рисия и фашизма. И двете са в Русия,
    Така, че скоро ще сме свидетели на поредната гражданска война между демократите и фашистите в Русия !
  • 63 Иван

    4 4 Отговор
    Хей Лавров, какво се пенявиш за Гренландия. Не била "естествена" датска територия.
    Погледни собствената си страна! Да не би Сибир, чак до Камчатка да е естествена Руска територия, а ?

    Коментиран от #81, #94

  • 64 ????

    5 1 Отговор

    До коментар #43 от "Последния Софиянец":

    Русия е била колонизатор на Аляска. По твоята логика Мексико, Куба, Аржентина, Колумбия, Венецуела, Чили, Уругвай...да не ги изброявам всички, са изконно испански земи, нали? За какъв "наем" бръщолевиш, след като Руската империя ПРОДАВА Аляска на САЩ през 1867 г. за 7.2 милиона долара??
  • 65 Честен евроатлантик

    4 3 Отговор
    На коня нека му кажа че и Украйна не е естествена част от русия нека лавров погледне старите карти и види че Симеонова България е била както част така и от съвременна Русия,но тези факти са неудобни за такива десподи тирани като Тръмп и путлер

    Коментиран от #68

  • 66 ????

    3 2 Отговор

    До коментар #43 от "Последния Софиянец":

    Пропуснах да ти спомена, че Сибир никога не е бил "изконно руски". Сибир е класически колониализъм по суша, не през океан. Колониалните методи са завладяване чрез военна сила, асимилация и русификация. Разликите с Испанската и Британската империи не е морална, а географска...
  • 67 Горски

    5 5 Отговор
    Мисирките от умния красивитет задават ли си вече въпроса "Чия е Гренландия?". Питам понеже не гледам родна ТВ пропаганда поради хигиенически причини. Нужен е единен пояс на православянската култура от Адриатика до Владивосток. Разбира се, България не може да разчита на друг, освен на силата и авторитета на Русия, за да запази езика, културата, вярата и писмеността си. Ние нямаме бъдеще в съюзи и обединения, превърнали русофобията в своя официална политика, както действа чрез еврокомисарите си днешният юнионистко-троцкистки маастрихтски цирей ЕС.

    Коментиран от #88, #90

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Ха ха ха ха

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Лудия козел":

    Счупени са ти рогата,не струваш.
  • 71 Ха ха ха ха хи хи хи хи

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "Руски колхозник":

    Ще си остане само с приветствията.Но ако Тръмп вземе действително Гренландия,кремълския вихрогон трябва да трепери.Тръмп няма да е вечен!!
  • 72 Тити

    2 2 Отговор
    Лавров е боклук
  • 73 МоЖЕ,можее

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Атина Палада":

    Ама на кукуво лято Ще го видиш през най кривия макарон във вселената.
  • 74 А бе

    2 5 Отговор

    До коментар #32 от "Историк":

    Мани го този прохождащ фаш,какво зависи от такива като него? Русия 4 години нищо не направи,той сега намери време да плаши.
  • 75 за факти. 58

    4 1 Отговор

    До коментар #57 от "Факти":

    говориш неистини, или така ти се иска.
    Историята е съвсем друга ,но ти повта
    ряш политиците , а не четеш история.
    Трудно е да го разбереш.

    Коментиран от #82

  • 76 Даа бе

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "честен ционист":

    ЩЕ СТАНЕ НА КУКОВ ДЕН!!
  • 77 Ахааааа

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "честен ционист":

    Че то ще има ли РФ?
  • 78 Може,

    5 1 Отговор

    До коментар #40 от "Кьонисберг КалининГрад":

    Че цялата територия до Калининград щеше да бъде руска, ако руската армия след ВСВ не се беше върнала у дома, а беше останала в Берлин. Дращите небивалици за тези, които учат история от писанията ви по сайтовете.
  • 79 Копейпръдляк

    2 2 Отговор

    До коментар #15 от "Ефектът на бумерангът":

    Кажи как Русия се гаври с Европа,че не се сещаме?

    Коментиран от #95

  • 80 Пръдльо

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "Последния Софиянец":

    Аляска е купена от САЩ. Не се прави на много вещ!
  • 81 А бе

    2 1 Отговор

    До коментар #63 от "Иван":

    И националност като руснак няма,но комунизма ни наби тази измишльотина.
  • 82 Ехааааа

    2 0 Отговор

    До коментар #75 от "за факти. 58":

    Ми кажи каква е твоята история,само да не си я взел от руската?
  • 83 Незнам

    4 3 Отговор
    Не знам, но именно Московията е обзета от имперски колониални амбиции и позицията й за Гренландия не е меродавна. С удоволствие тази примитивна азиатска държава ръчка и създава смутове и интриги между съюзниците в НАТО, за да отслаби натиска на Запада и подкрепата му за Украйна. Това че руският Рибентроп тъжно цвили за нов СТАРТ, означава, че режимът на кремълския пациент не би се чувствал комфортно при една евентуална надпревара във въоръжаването . Щото всичките средства отиват за войната в Украйна. Накратко, ето една слаба точка, върху която Западът може да упражнява натиск - да увеличава средстата за въоръжаване, докато Московията фалира..
  • 84 Хи хи хи хи

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Ефектът на бумерангът":

    Бумернга те е ударил,някога си го мятал,забравил си
  • 85 Като е "по-стара" от Русия

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "Историк":

    на какво тогава е била Покрайнини(украИна)???

    Коментиран от #92

  • 86 Сельооо

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "черния":

    Да не мисли ,че ако няма война ще лапкаш по вече?
  • 87 Бай Котьо

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Кобилица сме":

    А бе тебе не те ли кобилих миналата година
  • 88 Бабангида

    5 0 Отговор

    До коментар #67 от "Горски":

    Опитваш се да изглеждаш като интелектуалец, но си постигнал ефекта като "пиян на сватба".
    Да наречеш Брюксел „юнионистко-троцкистки“ е все едно да кажеш „веган-месояден хищник“ - пълна липса на смисъл...Идеята за пояс от Адриатика до Владивосток е геополитически Франкенщайн. В този пояс влизат държави като Полша, Чехия и Хърватия, които биха предпочели да ядат пясък, отколкото да станат част от "православието". Твърдението ти, че България разчита на Русия, за да запази писмеността си, е исторически еквивалент на това да кажеш, че баща ти е роден от сина си. Ние сме дали писмеността на Русия, а не обратното... Когато човек спре да гледа телевизия, обикновено го прави, за да чете книги. При теб изглежда процесът е спрял някъде между етикетите на олиото и анонимните постове във Viber групите за Плоската земя и Православието.
  • 89 Сульо красний

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "черния":

    А от твоето съществувне каква е ползата?
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Горилчо

    4 2 Отговор

    До коментар #34 от "Гориил":

    По добре ни запознай с престъпленията на ссср/русия.Русия/СССР са атакували:
    1918 - Украйна
    1920 - Полша
    1920 - Азербайджан
    1921 - Грузия
    1929 - Китай
    1938 - Япония
    1939 - Полша
    1939 - Финландия
    1940 - Румъния
    1940 - Естония
    1940 - Латвия
    1940 - Литва
    1946 - Китай
    1950 - Северна Корея
    1950 - Китай
    1953 - Берлин
    1956 - Унгария
    1968 - Чехословакия
    1975 - Ангола
    1977 - Етиопия
    1979 - Афганистан
    1988 - Азербайджан
    1989 - Грузия
    1990 - Азербайджан
    1991 - Северна Осетия
    1991 - Литва
    1992 - Молдова
    1992 - Грузия
    1992 - Ичкерия
    1992 - Таджикистан
    1992 - Молдова
    1994 - Абхазия
    1994 - Ичкерия
    1999 - Ичкерия
    2008 - Грузия
    2014 - Украйна
    2015 - Сирия
    2022 - Украйна
  • 92 Ха ха ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "Като е "по-стара" от Русия":

    Свършва сушата,след нея -вода.
  • 93 Хи Хи Хии 🤣🤣🤣

    2 1 Отговор
    АМИ ТО И КУРИЛИТЕ, ЧЕ И САХАЛИН НЕ СА ЕСТЕСТВЕНА ЧАСТ ОТ РУСИЯ, МА КВО ОТ ТОВА
  • 94 Ахааааа

    2 0 Отговор

    До коментар #63 от "Иван":

    Има ли незаграбена руска територия??
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 да така е

    0 3 Отговор

    До коментар #4 от "Инж1":

    държава украйна няма. и народ няма.и украинска писменност няма. и украинско православие няма......
  • 97 Несъгласен

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "черния":

    По твоята логика България и българите вече да са изчезнали. Не, че не сме тръгнали нататък, де...
  • 98 Хилендарски монах

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Факти":

    Паисий Хилендарски: "От болгарския род първо приеха словенски книги и писмо,
    а после и сърбите, и русините, и московитите.“
    Русини и московити са отделени като два различни народа. Поставянето на „русини“ пред „московити“ подчертава историческата последователност. Русини са днешните украинци. "Русини" са народът на Киeвска Рус, които имат собствени традиции, владетели и писменост, макар че са славяни. "Московити" са политическия и военен център около Москва, който по негово време започва да надига влияние.
Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания