Луксозен апартамент във Варна вече струва 600 EUR на месец (ВИДЕО)

17 Януари, 2026 08:00 4 968 93

  • imot.bg-
  • наем-
  • варна-
  • лукс-
  • видео

Интересът към нови и модерно обзаведени апартаменти е висок

Луксозен апартамент във Варна вече струва 600 EUR на месец (ВИДЕО) - 1

От всички имоти, публикувани с видео клип в imot.bg, се избират най-интересните и се публикуват допълнително и в Facebook, TikTok, Instagram и YouTube каналите на сайт No 1 за имоти.

Днес Ви представяме, специално подбран за Вас клип, публикуван през изтеклата седмица - луксозно обзаведен 2-стаен апартамент в Цветен квартал във Варна. Жилището се състои от просторна дневна с кухненска част и трапезария, спалня, които са с излаз на остъклена тераса, баня с тоалетна и входно антре.

Подробна статистика за средните цени на имоти в България по градове и квартали може да видите в imot.bg


Поставете оценка:
Оценка 1.6 от 23 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Варна

    19 9 Отговор
    Репи да яде в град Видин $287 на нощ. А в селата $67 на нощ. Справка Аребнб

    Коментиран от #5

  • 2 Тома

    34 0 Отговор
    Яко просторен апартамент, даже място за подпиране на сгъваемия простор на тераската има, а разположението на острова директно срещу вратата на холокухненцето и на климатика точно над меката мебел вещае вълнуващи преживявания за обитателите!

    😂😂😂

    Коментиран от #4

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 щом са го изтипосали тук

    29 3 Отговор

    До коментар #2 от "Тома":

    Значи е празен и си търси наемаел.
    Ама според заглавието е обратното - наематели милионери с лупа търсят обяви, ама няма :))))
    Тако римлянин на пазара "Дънкиии левис оригинал, свършихааа, топли от Димитровград, оригинаал, дънкиии..."

    Та и милена прай сиганси номера.
  • 5 ето ти справка

    24 4 Отговор

    До коментар #1 от "Варна":

    У Видин от 3 години празни апартаменти и къщи за по 200 евро.
    Предполам цените не падат, защото ако ги пуснат по 100 евро за собствениците ще е като нищо да не получават.
    Търсенето е големо, ще се избият на наемат у цялата северозападнала България със 70% спад на населението и 60% дял на пенсионери.

    А иначе, едно старо клело струва 10 000 лв, една картина тип мацаница от аматьор струва 1000 0000 - справка продавланика, базара и амазон. Щом ще вадим иводи от това че на някого му е скимнало не да обяви на някаква цена.
    Веднъж и аз обявих ена ютия за 500лв - стара. Тя нова е 75 лв. Да видя кво ще стане.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 виж сега

    27 4 Отговор

    До коментар #6 от "малка гарсониерка 1200лв/месец -ужас":

    Всеки може да си обяви каквото иска.
    Пуска си тотото човекът.
    Така купища гащници с наследствени копторчета, купени някога от родителите им за по 5-10к длара сега са ги обявили по 250к евро. Нека си помечатят. Нещо като тото фиш. Ако дойде някой мал умник да им снесе и половината пари - печелят за цял живот.
    Проблемът е в тази антижурналистика, която продиква по-простите да се набутват жестоко. Както и внушава на собствениците които смучат някой окаян наемател да увеличават цени.
    Такива джурна лизи какво заслужават?????
  • 10 456

    27 1 Отговор
    Е то бива алчност ,ама това си е прекалено. 1. Това е гарсионера. Кухнята колкото и да е голяма или малка си е кухня. Миризми и прочие.
    2. Това НЕ Е ТЕРАСА ,а балкон при това може да се каже почти среден размер.
    3. Спалнята е синпатично направена ,но е много малка. Дори бебешко креватче няма къде да се сложи.
    4. Още един- минус за мен .- апартаментът е до асансьор. Малиии какво лупане ще се чува ,..
    Този апартамент може да се ползва за летни квартири по морето от един или двама човека/за семейство не става/ ,но не и за постоянно живеене
    5. Тези 600 евро трябва да покриват и тока ,нета ,входни нужди , всичко.
    Ех ,алчност ...
  • 11 хммм

    30 5 Отговор
    В Берлин на това същото му викат студио, а не просторен апартамент и пак е 600 евро, но с включени такси и консумативи. Плюс паркомясто пред сградата.

    Коментиран от #15

  • 12 сигнал

    19 1 Отговор
    Блумсбърг и Дойче Веле да се самосезират за тази поредна антипазарна, антисоциална и промотираща спекула статийка.
    Това поне според германското законодателство е тежко нарушение, което се наказва с 50 000 евро глоба ако сте физичексо лице. За медия тябва да е по-тежко.
    Четете бързо, че миленчето ей сега ше изтрие, за по-лесно.
  • 13 продавам

    21 0 Отговор
    Чифт скъсани кецове за 5000 евро.
    Стари кецове вече струват толкова щом ги проавам.
  • 14 Не знам за вас

    12 0 Отговор
    ама аз съм вече на опашката, да го наема, дано не свърши

    Коментиран от #30

  • 15 456

    15 6 Отговор

    До коментар #11 от "хммм":

    В Берлин 3 стаен апартамент / хол ,кухня, и 2 спални/+ парко място 600 евро. Е ,вярно в източната част и старо строителство🤭

    Коментиран от #16, #21

  • 16 456

    13 4 Отговор

    До коментар #15 от "456":

    Отново с включени консумативи
  • 17 Варналиия от Толбухин

    16 5 Отговор
    Тръгнат ли си хилядите украйнски наематели у Варна та, всичко свършва. Преди укритие плаща 250 лв за подобен двустаен, пак ще стане така, само да се разкарат тия

    Коментиран от #26

  • 18 Сириозну?

    22 3 Отговор
    Така и не разбрах какво му е луксозното?По подобен начин изглеждат 90% от обзаведените новозакупени на тапа апартаменти,посредствени с обзавеждане от магазини тип нармаг с пдч мебели и ламинат.Нищо необикновенно или изключително,че да е "луксозно"!!!Луксозно е например наличието на подова настилка като скъп финландски паркет от дърво(не имитация на паркет),кухненско обзавеждане от натурално дърво(но не чам) с произход скандинавия,плотове от истински мрамор,спалня кожена или златиста с цена поне 10 000 евра,хладилника и всички електроуреди да са вградени,климатизацията да е вградена в тавана и прочее и прочее....

    Коментиран от #31

  • 19 Истина

    16 1 Отговор
    Няма наематели реклама на малумният сайт имот бг само празни статии с фалшиви обяви е това е за миленчето

    Коментиран от #23

  • 20 горките невежи

    17 1 Отговор
    скъпи мисирки ДВУСТАЕН апартамент означва че има две стаи и кухня а не кухня и спалня това е ГАРСОНИЕРА!

    Коментиран от #24

  • 21 стига лъга

    6 11 Отговор

    До коментар #15 от "456":

    за същия апартамент в мюнхен във най-крайния квартал плащах 700€ от 2010 до 2015г. и без включени консумативи на последен етаж тавански апартамент…!

    Коментиран от #22, #25, #32

  • 22 ами вие

    20 2 Отговор

    До коментар #21 от "стига лъга":

    секс работниците в Мюнхен така и не сте разбрали, че това е един скъп град.
    Затова и са в разпределили там да упражнявате духова музика и дълбоко гърлено пеене.
    Само че бедна и безработна Варна има тлкова общо с Мюнхен, колкото Дака Бангладеш е Бостън.
  • 23 то ако има

    16 2 Отговор

    До коментар #19 от "Истина":

    наематели, еле ако се бият за апартаментчето, ще хабят ли цяла статия да го рекламират?

    Високите наеми във Варна - на фона на спад на населението и бягство на по-заможните в предградия и курорти селища, няха поддържани от украинци. 30к настанени!
    Какво ще правим ако те вземат, че се махнат?

    Коментиран от #27

  • 24 как бе

    16 0 Отговор

    До коментар #20 от "горките невежи":

    Има килер, тераса и 3 м2 маза - то си е петстаен мезоноет / на повече от 1 етаж е заедно с мазата!/!

    Коментиран от #33

  • 25 456

    11 1 Отговор

    До коментар #21 от "стига лъга":

    Ти ме изкара ,че незнам какво плащам🤔🤣
  • 26 абсолютно си прав

    12 1 Отговор

    До коментар #17 от "Варналиия от Толбухин":

    И 90% от мангизите за наемите им ги плаша родната държавица. Така че е от единия в другия джоб работата.
    Мисля че нямат 100 000 в града. Към 35 000 са там и още толкова в областта. Обаче са напълно достатъчни да вкарат кеш в хазаите и да тръгнат приказките за големи доходи.

    Те един доходи - ние си ги плащаме.
    Малко като оная серия на Мистър Бийн в която сам си прати картичка за Коледа....
  • 27 Махнат ли се укропитецовите

    12 3 Отговор

    До коментар #23 от "то ако има":

    всичко приключва, няколко хиляди апартамента са отдадени под наем на тия навлеци, от там дойде скъпотията, от там ще си и тръгне, заедно с тях. А дано да е по-скоро, защото е жалко за младите семейства, които страдат от украинското присъствие, не само във Варна и Бургас, а и на всякъде, където е привлекателно - Банско, Поморие, Балчик, Царево и т,н
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Аз Кочо

    16 1 Отговор
    При цена от 250000 евра, с този наем от 600 евра.след данъци, ремонти и т.н цената му ще се избие след 37-40 години.

    Това се казва инвестиция хаха

    Коментиран от #45, #54

  • 30 Аз Кочо

    7 4 Отговор

    До коментар #14 от "Не знам за вас":

    Не, па закъсня, вуето вече го капарира и сега обикаля по банките за кредит. Следващият път требе да действаш по бръже.
  • 31 Амадо

    4 7 Отговор

    До коментар #18 от "Сириозну?":

    Мене ми аресва, баба ти все по мрамур е одила и у златна чершаве е спала хъ хъ хъ

    Коментиран от #43

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Брокерка извън занаята

    10 0 Отговор

    До коментар #24 от "как бе":

    Искаш да кажеш механата вече така се представят мазетата от нашите гениални брокита
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Бат Венце Сикаджията

    15 0 Отговор
    Абсолютни глупости. Имам познати, мой съученици под наем в Чайка, Спортна Зала, колхозен Пазар - апартаменти между 55 и 75 кв/м.Никой не плаща повече от 550 лева. В евро само си ги смятайте. Статиите за имоти във факти са нищо повече от измишльотини.

    Коментиран от #42

  • 36 Мотивиран Прудавач

    12 3 Отговор
    Продавам маломерен кокетен и артистичен четиристаен 100 м2 по документи, а реално един господ знае, но с две бани. Цена - не казвам защото има хора с слаби нерви и много заклинания, та да не ме прокълнат. Офертата важи до утре, после вдигам цената защото днеска в Кауфланда бозата беше 15 пр нагоре.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Варналия

    5 8 Отговор

    До коментар #37 от "у варна":

    Ми то тъй биля, туй то тъй е, сранафми варналий сички и с по три коли минимум

    Коментиран от #41

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 къв варналия си ти

    10 3 Отговор

    До коментар #39 от "Варналия":

    Хабер си нямаш от варнснексия жаргон.
    То да не да плямпориш вскякави селянии каквито ти дойдат на ум.
    Няма по богат жаргон от варненския. Или поне това което беше Варна някога. Преди всички варненци да я напуснат и да бъдат заместени от околните села.
    ТРябва да го опишен и издадем в нарочен речник дори.
  • 42 има разлика

    6 5 Отговор

    До коментар #35 от "Бат Венце Сикаджията":

    Колхозен пазар - кофти квартал, ниски цени.
    Спортна зала - добро място, но презастроено и нежелано. МНого сиво строителство.
    Чайка - най-доброто от изброените. Но ако блокчето е от 60-те, то си е мизерийка, да.
  • 43 ами

    6 3 Отговор

    До коментар #31 от "Амадо":

    Баба му едва ли е твърдяла ,че живее в лукс.
    Ама вие брокерчетата вече твърдите че соц мизерийката е върхът на сладоледа и е хипер лукд който ще расте над 10 000 ка квадрат.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 мдаа

    10 3 Отговор

    До коментар #29 от "Аз Кочо":

    И на всичкото отгоре този наем е прекалено скъп за варненци.
    Каква е гаранцията, че 47 години по 12 месеца ще ти плаща някой като поп?
    А ремонтите?
    Една инвестиция си струва ако се аоизплаа до 15 години.
    В Германия и Франция по около10 години.

    Да изплащаш тухли и хоросан за 30 години? Че ти ако ги изплатиш, те ще трябва наново да се строят. Само плодордна перспективна земя може да си струва а такъв период.

    Коментиран от #46

  • 46 Аз Кочо

    12 4 Отговор

    До коментар #45 от "мдаа":

    Прав си , забравил съм да добавя че апартамента ще се избие за 37-40 години само ако е нает през цялото време. Иначе избиването може да продължи от поколението на инвеститора ха ха ха
  • 47 Аз Кочо

    10 4 Отговор
    В Колорадо продават къщи от по 180 м2 с огромни дворове на цената на гараж в София, даже и по евтино!
    Там може да карате ски на воля в планината докато на Витоша вече и лифт няма, хахах

    Коментиран от #65

  • 48 Към 47

    6 1 Отговор
    Парцела е 3500 квадратни фута.
  • 49 гост

    9 3 Отговор
    600 евро си заслужава единствено ако: всички сметки са включени(ток, вода, кабелна. инернет, стълбище, асансьор) и има паркомясто включено в тази цена. Иначе казано да го дуxaт алчните брокери

    Коментиран от #51

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 ои8уйхътгрф

    7 1 Отговор

    До коментар #49 от "гост":

    Дори и така €600 са прекалено много... Евентуално ако паркомястото е в подземен паркинг горе-долу бива, но НЕ и за мансардно жилище...
  • 52 Интересно

    7 0 Отговор
    Ако искам 8000 € на месец наем на сайванта си в Пацаново, дали това ще означава, че по толкова вървят наемите?
    Какво иска, е едно.
    Дали някой му ги дава, е съвсем друго.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Цецо, всичко точно, НО

    7 7 Отговор

    До коментар #29 от "Аз Кочо":

    СИ прав само при цена от 250 000 евро. Ами ако го е купил/а преди 3 години, когато бяха по 100 000 евро? Тогава за колко години избива инвестицията си? :) Хилите се тук, но какво ще стане, когато Ви вдигнат наема, всички наоколо вдигнат наемите, да не останат назад, а междувременно полупката е невъзможна? Междувременно, да кажа: Вдигат се лихвите по вече изтеглените кредити, мен лично от Ноември банка ДСК ми е вдигнала с 0.3% лихвата, вече съм на 3.6. Пазарът е интересен и динамичен, ще видим кое до какво ще доведе. Цецо, ето така се води разговор, а не да дрънкаш едно и също със снимки от Джибути. и цените там. Говори за тука, за тука. Друг плюс на България, като цяло. Винаги сме далеч от войни, винаги сме безгласни и не сме мишешна (така си мисля). Който търси убежище идва тук. И все хора с пари. И да не са украинци, утре ще са Гренднланци, после бякои други и така. Не миселете само за минутсите, има и плюсове.

    Коментиран от #55, #56, #58, #61

  • 55 Брокер

    3 7 Отговор

    До коментар #54 от "Цецо, всичко точно, НО":

    Чакат ни години на голяма инфлация и цените да се вдигат.Такива като него са ми любимите/вечни наематели/

    Коментиран от #59, #62, #63

  • 56 Аз Кочо

    6 3 Отговор

    До коментар #54 от "Цецо, всичко точно, НО":

    Отново ти давам пример и всеки трезвомислещ човек да си направи сметката.

    Стена цена на апартамент в Монреал 265000 евро.

    Средна заплата в Монреал 40000 евро

    115 млд евро.

    Относно наемите незнам колко пъти да го повторя??? Наемите не са като цените на имотите които можеш да си ги смучеш от пръстите.
    Те са съобразени със възможностите на хората ако те не могат да ги плащат не наемат. Има няколко варианта да да ги избегнат

    А ето ти пример за наемите в Канада които падат въпреки че цената на канадската сьомга и на кленовия сироп както и на бръснарниците растат.

    Цените на наемите в Канада току-що отбелязаха най-рязкия си спад от 4 години насам


    Спадът на пазара на недвижими имоти в Канада се отразява и на пазара на наеми. Данните на Rentals ca показват, че средният наем е спаднал през декември, като сега е на най-ниското си ниво от средата на 2023 г. Градовете с високи цени са причина за почти целия спад, докато градовете с достъпни цени са довели до растежа.

    Коментиран от #57

  • 57 Аз Кочо

    6 3 Отговор

    До коментар #56 от "Аз Кочо":

    Отново ти давам пример и всеки трезвомислещ човек да си направи сметката.

    Средна цена на апартамент в Монреал 265000 евро.

    Средна заплата в Монреал 40000 евро

    БВП на Монреал 115 млд евро. За 2025

    София цените всички ги виждаме.

    БВП на София няма статистика но на бг за 2025

    110 млд ЛЕВА.

    ТОЕСТ БВП НА БГ Е ДВА ПЪТИ + ПО МАЛЪК ОТКОЛКОТО НА ВТОРИЯТ ПО ГОЛЕМИНА ГРАД В КАНАДА

    ЗАПЛАТА В СОФИЯ СРЕДНА Е УЖ 21 474 евро
  • 58 Аз Кочо

    6 3 Отговор

    До коментар #54 от "Цецо, всичко точно, НО":

    "Ами ако го е купил/а преди 3 години,"

    Ами ако го е купил сега или миналата година.

    Ами ако лихвите скочат което рано или късно ще стане?

    Ами ако настане рецесия и си загуби работата, което също е неминуемо?

    Ами ако се наложи спешно да продава за пари а търсенето го няма, както в сащ и в Канада сега?

    Ами Ко се разведе и се наложи да се дели?
    Ами ако се случи както се казва в предишната статия на факти и което е вярно че хората закупили с 3 пр. Лихви ФИКСИРАНИ ЗА 30.Г. им се налага да продават и да купуват на лихви от 6+ процента?

    "Делът на собствениците на жилища с лихви по ипотеките над 6% вече е надминал дела с ултраниски лихви под 3%"
  • 59 Икономиката икономична дело на вуето

    6 3 Отговор

    До коментар #55 от "Брокер":

    Инфлацията в сащ и Канада е над 3 пр.
    Цените на жилищата в 28 от 33 града в сащ и най големия пазар в Канада се сриват.
    Инфлацията в услугите там е 4+ пр.

    За Коя инфлация говориш или май и ти не знаеш

    Хахаха
  • 60 Караш ме да пиша едно и също

    7 1 Отговор
    Години наред, имам чувството че говоря на а лоу ни оръ.

    "И да не са украинци, утре ще са Гренднланци, после бякои други и така"

    Нетният поток от инвестиции на чуждестранни лица в недвижими имоти за 2025 г е отрицателен в размер на 11,5 млн. евро, увеличавайки се близо пет пъти спрямо отрицателния поток от 2,5 млн. евро година по-рано.

    Чужденците ме само ме купуват имоти в бг но продават тези които имат и изчезват от България

    Кои чужденци чакаш и до кога ще го чакаш?

    Хахаха
  • 61 Статистика на РБ

    6 1 Отговор

    До коментар #54 от "Цецо, всичко точно, НО":

    "Говори за тука, за тука. Друг плюс на България, като цяло."

    Медиапул

    29 август 2011 15:19

    България е втора по срив на цените на жилища в света
  • 62 Вуе,

    5 1 Отговор

    До коментар #55 от "Брокер":

    теб те чака глад и кашон на гарата
  • 63 ясно

    7 1 Отговор

    До коментар #55 от "Брокер":

    Целевата ти група са неграмотни хора, които не могат да смятат.
    Каква полза за инвестицийките ви при инфлация изпреварващата индексацията на доходите?
    Кое е по-добре: 500 евро заплата с остатъчен реален доход за инвестиция 200 евро, или 1500 евро заплата с остатъчен реален доход за инвестиция отрицателен?
    И ако има таква хиперинфлация, за каквато си мечтаеш, няма ли и лихвите да се качат?
    А ако имаме пълно обезценяване на парите, за което също с мечтаеш, ти какво ще спечлеиш?
    НИЩО!
    Ще дадеш днес пари за 1 милион хляба. след време ща имаш на екрана сума с 2-3 нли повече, ама тя я струва 1000 хляба я не. Т.е. ще замениш 1 000 000 хляба за 1 000 и то след време.
    Който рабрал, разбрал!
    Другите да се набутват. По този или по друг начин, писао им е да се набутат.
    Ще гониш ти инфация с ненужен хоросан, който ще седи празен и ще се олихвява?
    Маймуни с трици ловиш.

    Коментиран от #64

  • 64 Един друг

    7 1 Отговор

    До коментар #63 от "ясно":

    Обяснявал съм му много пъти че от инфлацията губят всички и най - вече богатите защото активите им обезпечени с девалвираната валута губят стойност. Те не го усещат защото имат много активи, но дефакто те губят най- много. Инфлацията е данък за ВСИЧКИ

    Коментиран от #71

  • 65 Дейвид

    7 7 Отговор

    До коментар #47 от "Аз Кочо":

    Много хора си мислят, че САЩ са само лъскавите градски центрове от филмите. Само че истината е малко по-различна - там има 20 града с лъскави центрове, останалото е дълбока провинция и дива пустош. И за 20 000 долара ще купиш не къща, ами цяла ферма, ама в прерията, където най-близкия по-голям град ти е на 100 км. поне. Колкото до Варна - вярно е, че е безбожно скъп град за стандартите на България. И не са причината украинците. Тук ежегодно прииждат тумби селяци от целия Делиорман, че и по-нататък. Градът е ограничен откъм растеж от една страна от морето, от друга от варненското езеро и канала, от трета от свлачищните зони около курортните комплекси. Това, комбинирано с голямото търсене на недвижими имоти, вдигна цените на последните до небето. За доста от новодошлите вече покупката на апартамент става невъзможна и се принуждават да живеят под наем. Това вдига и цените на имотите. Цветният квартал, Левски, Чайка и Бриз (в този ред на градация) са най-престижните и желани локации. В микрорайон Бриз Юг наемите на обзаведен 3 стаен апартамент стигат 900 Е. Желаещи не липсват. Ако искаш! Винаги можеш да си наемеш легло в стаичка от апартамент с хазяи в кв. Христо Ботев (за несведущите - циганската махала) за 100 Е. Колкото до Канада - средна год. заплата 40 000 CAD, които след като си платиш данъците, остават около 25 000 CAD. Среден наем на апартамент с една спалня в приличен (не казвам престижен) квартал - около 100 CAD. Смятай Елке.....

    Коментиран от #67, #70, #83

  • 66 Гулят

    4 3 Отговор
    Средната заплата в Монреал за който говоря е 65600 КАНАДСКИ ДОЛАРА НА ГОДИНА което е КАКТО НАПИСАХ е 40к ЕВРА, което чисто е 48630 ДОЛАРА на година. което чисто е 30400 евра или чисто на месец 2533 евра

    Средният наем в Монреал е 1300 канадски долара

    Относно Варна.съм писал 100 пъти, да си чел.
  • 67 тъй ли...

    2 5 Отговор

    До коментар #65 от "Дейвид":

    Варна може и да е ограничена откъм морето и езерото, но спокойно почна да приобщава в чертите си вилните зони на север и на юг. Вече е свързана с курортите Св. Св. Константин и Елена, че и със Златни пясъци. Още малко и ще се съедини с Кранево, а от там и с Албена, а след нея на един хвърлей място са Златна рибка, Момчил, Овчарския плаж и Балчик.
    На юг разширяването е в ход. Почти няма граница с вилните зони Зеленика, Галата, Боровец и Ракитника. От там до Звездица е една права отсечка място, след което е Приселци.
    Реши ли Варна да се разширява, няма спънки за това. Може да се превърне в мегаполис, като се простре до Балчик и Обзор.
    В Бургас положението е подобно.
    Само да има апетитни имоти. Мераклии за тях има. Възпират ги единствено ненормалните цени.

    Коментиран от #69

  • 68 Аз Кочо

    6 4 Отговор
    Или да посмятаме. Едно семейство получава една средна заплата + 1.5 за втория член статистически погледнато. В случая 3800 евро( 25331.5.= 3800 евро) виж коментара ми от долу
    Наема в Монреал средно е 812 евро. = 1300 cad. Или ако смятаме само наема като разход остават чисти 3000 евра на месец

    Сега София.

    Средна заплата за семейството 3500 лв (1789 евра БРУТО или 1388 евра него и втората заплата 1750 лева БРУТО или 894 евро чисто) 1.5 = 5250.лева БРУТО или 2680 евро БРУТО. Това в евро чисто е 693 + 1388 = 2081 евро чисто.

    Наема в София е 1200 лв средно или 613 евра или чисто остават 1467 евро.

    Колко пъти по малко пари ти остават в София в сравнение с Монреал?
    2 пъти +.

    Както казах средната цена на типичен апартамент в Монреал е 265 к евро.а колко.е в София?

    БВП Монреал 115 млд евро, БВП на България 60 млд евро. Близо два пъти разлика.

    В заключение

    Разликата между Монреал и София е два пъти в заплатата, БВП тоест цените на имотите в София трябва да са два пъти по ниски от тези там.

    Или средната цена на типичен апартамент в София трябва да е 265000 /2 = 132500 евро.
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #65 от "Дейвид":

    "Само че истината е малко по-различна - там има 20 града с лъскави центрове, останалото е дълбока провинция"

    Пълни глупости. Ясно е че никога не си стъпвал в сащ.

    Досега съм публикувал обяви за имоти от Чикаго, Вашингтон, Колорадо, Сиатъл, Ню Джърси Ню Йорк. Това провинция Лине според теб.

    Що ме излезеш от София, Пловдив Бургас и Варна което в същност е България за да разбереш какво аджиба е провинция? Даже може да се задържиш в тези градове и пак ще разбереш що е то се ля ни я
  • 71 е толкова ли му е трудно

    4 2 Отговор

    До коментар #64 от "Един друг":

    да схване?
    С инфлацията този който печата парите налага един неписан и негласуван данък. Голям ръбат и чепат данък.
    Голям кочан един вид.
    Като се обезценят парите до там, да речем едно копторче да е 2-3 милиона евро, дали ще е навит да си смени имота за това евентуално обезцененото евро?
    100 милиона от нищ пак е нищо!
    Даваш днес нещо за нишо утре ама с много нули.
    Сякаш няои още си мчетаят за номера 1991-1997г. Ама тогава имаше стабилни валути - долар и марка. Хиперинфлацията не им бръкна в джобовете на псоветените, само им изтри заемите.
    Но когато дължш в най-стабилната валута - евро, играта брутално се променя.
    И в двете посоки - дефлация и инфалция масово ще се губи от инвеститорите които нямат диверсификация.

    Коментиран от #72

  • 72 Един друг

    6 3 Отговор

    До коментар #71 от "е толкова ли му е трудно":

    Неговият проблем е че не може да разбере че при висока инфлация и изоставащи доходи хората спират да купуват. Той обаче си мисли че като вдига исканата цена на един актив всеки ден печели. Нищо не печели защото ме може да го продаде, хората не купуват когато доходите намаляват изядени от инфлацията. Мисли си че доходите в България ще растат двойно всяка година, дефакто те растат само за 500 к души работещи в държавния сектор но не и за хората в частния. Още от тази година ще има намален ръст на тези заплати защото няма пари.

    Коментиран от #74

  • 73 Хубави новини от Лондон

    7 3 Отговор
    Инвecтициoнният пoтeнциaл нa пaзapa нa нeдвижими имoти в Лoндoн e в зacтoй, ĸoeтo пopaждa oпaceния зa xopaтa, ĸoитo ca paзчитaли нa нapacтвaщитe цeни нa жилищaтa ĸaтo ĸpaйъгълeн ĸaмъĸ нa тяxнoтo финaнcoвo плaниpaнe. Зa тoвa пpeдyпpeждaвa Rаthbоnеѕ - вoдeщa гpyпa зa yпpaвлeниe нa бoгaтcтвo и aĸтиви в Oбeдинeнoтo ĸpaлcтвo.

    Cĸopoшeн aнaлиз нa Наmрtоnѕ ycтaнoвявa, чe пpeз 2025 г. 14,8% oт coбcтвeницитe нa жилищa в Лoндoн ca пpoдaли имoтитe cи зa пo-мaлĸo, oтĸoлĸoтo ca плaтили зa нeгo пъpвoнaчaлнo, изпpeвapвaйĸи Ceвepoизтoĸa, ĸoйтo oглaвявaшe ĸлacaциятa пpeз 2024 г.
  • 74 ами питай го

    6 2 Отговор

    До коментар #72 от "Един друг":

    При свръхочаквания от ЕЗ и 2 пъти по-ниски цени, ако 90% от обявените имоти не са си намерили купувачи, какво ще стане при двойни цени и отрезвяване след ЕЗ?
    То вече се случва.
    Строителчетата, брокерчетата инвеститорите са в паника.
    Банките ходят по службите да зарибяват хора със сигурни доходи, хич и не питат за имотно състояние.
    Късно е да се слезе от погрешния влак вече. Но не е късно да се качиш на него. Икономически парадокс.

    Коментиран от #75

  • 75 Един друг

    6 2 Отговор

    До коментар #74 от "ами питай го":

    По принцип е така но истерията все още продължава. София и Пловдив и Бургас отново са с много сделки. Близо до рекордите от 2007-2008.Това обаче е добре защото хората отлагали сделките за вбъдеще са купили сега. Наближава момента на пълното мъртвило на пазара откъм сделки. А цените се влияят именно от сделките. Интересни времена

    Коментиран от #76

  • 76 сдлеките

    10 3 Отговор

    До коментар #75 от "Един друг":

    вървят на ценови нива 30% под 2024...
    Раликата между обявена цена и платена е средно 50%.
    Банките си затварят очите за да направят сделка. Пишат и бришат една цена, за да дадат по-голям кредит.
    Пълно е с обяви "съдействаме за кредит". Това ще рече "навити сме да качжем, че си платил 20% капаро, без да си дал едно евро".
    Да, времената са интересни. Прекалено.
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 по точно казано

    8 2 Отговор
    Набеден за луксозене апартамент във Варна вече се обявява за 600 евро на месец.
    Кое коло струва се опеделя от сделките, а не от мечтите на търгашите.
    Направете си труда да проверите колко са празните апартаменти.
    Хазаите ако намерят дългосрочни наематели са щастливи и на половната от тази цена.
    Търсачите на краткосрочни сделки на по-висока цена вече не са рядкост. Хора без работа, пенсионери и пр. на които им се занимава с това.
    И по света си е точно така, между другото. Дългосрочния наем пада в пъти спрямо краткосрочния.
    Това нещо което сте снимали тук може да си срува ако го предлагат за 2-3 седмици с пълно обслужване и чистене между наемателите на хоелски прнцип.
    Другото са химери. Ако сметнем на 12 месечна база - 12 поредни платени наема, цената във Варна в момента е към 250-300 евро на месец.
  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 да бе, да

    6 2 Отговор
    Изключително луксозен апартамент ново строителство. Като вземаш душ водата ще тече директно върху тоалетната чиния, което означава, че всеки път тя трябва да се подсушава, както и пода в малкото помещение. За да си легвеш на спалнята трябва да минаваш странично между нея и гардероба, същото е от страната на тераската. Да се храниш всеки ден на барплот си е чисто предизвикателство, както и да готвиш пред гостите си. В дните, в които аспираторът е развален, цялото миниатюрно жилище ще се осмърди на готвено, а меката мебел ще се снабди с мазнина. Цветовете на вратите, дограмите, ламината и мебелите се бият помежду си. Големите прозорци ще са истинско проклятие през зимата, защото отоплението в дневната ще се окаже недостатъчно ефективно и много скъпо. Реалната площ е около 40 кв.м., а жилището е обзаведено бюджетно. Колко да е луксозен такъв апартамент?

    Коментиран от #81, #89

  • 81 Е да, така е

    4 3 Отговор

    До коментар #80 от "да бе, да":

    ама за укринците е рай, все още прииждат на тъпи, не отиват в Търговище или Добрич, искат варна, Сл.бряг, Несебър, абе хора на зор, добре 1е държавата им покрива разходите.
  • 82 гост

    3 4 Отговор
    луксозна гарсониерка, ако искаш.
  • 83 Манчоо

    4 4 Отговор

    До коментар #65 от "Дейвид":

    И Джо да се пишеш не си в час за уса, а по темата, всичко в бегето е цирк, включително цените на имотите
  • 84 Ето как растат цените в бг

    5 2 Отговор
    Марица бг
    От 19.01.2026

    Пробват спекула с имотите в суматохата с еврото
    Апартаменти поскъпнаха с 10% в новогодишната нощ, твърдят пловдивски брокери
    Пробват спекула с имотите в суматохата с еврото
    Апартаменти поскъпнаха с 10% в новогодишната нощ, твърдят пловдивски брокери

    Това повтарям от години че цените растат не въз основа на информация от сключени сделки както е на запад а от това колко е написал продавача в обявата за продажба.

    Коментиран от #85

  • 85 Не мога да копирам текста

    7 3 Отговор

    До коментар #84 от "Ето как растат цените в бг":

    Но ето с две думи разказа

    За една нощ, новогодишната нощ апартамент който е струвал на сутринта 90000 евро става 100000 евро.на другата сутрин.

    Намерете и прочетете статия с заглавие " Нагоре по нервите с цените на имотите"

    Там добре е обяснено какви са хватките за всяване на истерия у населението с цел увеличаване на макс на печалбите и как раята си хвърля парите през прозорците теглейки кредити и набивайки огромни суми пари в хоросан и кирпич.

    Рост народ !
  • 86 Гост

    4 5 Отговор
    Ако бяхте мислили когато трябваше, сега нямаше да пукате балона тук
  • 87 Гост

    5 3 Отговор
    Ето аз копих ращирена гарсонера 145 кв.м по документи в Ботунец и са сам баровец, даже одим на СПА с мойто фемили и аз сам ногу образован и с голема заплата в районното
  • 88 Уфца

    6 3 Отговор
    Изкам да купа имот, щели да пузкъпнат
  • 89 Интересно

    3 2 Отговор

    До коментар #80 от "да бе, да":

    Пропуснал си да споменеш 18 мм ПДЧ мебели и щъркелчетата от мосюто. Все признаци на родният топ лукс.
  • 90 Реклама без коментар

    4 0 Отговор
    Е това е имотната джурнализтика
  • 91 за последната новина

    1 0 Отговор
    От другата статия - където са забранили коментаите.
    Брокерчетата и продавачите най-обичат чудни имоти на картинка тип компютърна графика.
    То една копка не е направено, те вече продават несъществуващото. Че отстъпка прелагат :)))
  • 92 Драги читатели

    0 1 Отговор
    Кочовци, Цецовци, и Вечни наематели. Както виждате, Цецо (Кочо) Ви дава примери за Сащ, Джибути, Испания, но не и България в РЕАЛНО време (а не 2011-а година). Сделки има, и цените са нагоре, за големите градове. За малките - можее и да е различно. И да не купите- ще наемете. И за разлика от цените в магазина, за наемите регулация няма. Който не го устройва- в прекрасната Чужбина. Украинците НЕ купуват а НАЕМАТ и отчасти заради тях наемите са високи във Варна. Мен ми е все тая на Гошо, Джордж или Гергорий ще си отдам имотма, важното е да дава наем, голям, хубав наем. Утре ще има криза в някоя друга държава- ще дойдат замогжни чужденци, на тях ще отдам. Мислете с глави, и не очаквайте, че някой нещо Ви е длъжен. Никой не е. Щом е прекрасно в Чужбибата- Тернимал 2 и ако смятам правилно сте на един полет от прекрасният живот. И аз се възмущавам на цените на сервизите, на цените на услугите, на цените на стоките- и? Някой нещо ми направи отстъпка? Всеки иска, иска, иска....и да негодувам- показват ми вратата, или казват "Направи си сам тогава". Е, така и с наемите. КАто не те устройва- живей в майкини си, или където анмериш. Точка.

    Коментиран от #93

  • 93 защо

    1 0 Отговор

    До коментар #92 от "Драги читатели":

    Заможния чужденец да дойде да ти наеме неугледното копротче с кал и акита около него в стил гето, а не да си наеме същото в Берлин или Сен Дени?
    Няма логика.
    И "утре ще има криза в друга страна". Ами ако кризата е у нас?
    В момента изпозлваме освободения финансов реурс по банките и възможностите за кредититане на държава с по-изгодни заеми до към 100% от БВП.
    После?
    Кредитна криза...
    И защо си убеден, че твоето имотче ще е даден под наем, след като половината вече са празни и ище толкова ще излязат на пазара ново сторителство още 26-а година.
    Няма логика в това което казваш.
    Имаш ли отговор на въпроса защо англичани и руснаци избягаха от нашия пазар?
    Не прецениха ли те, че сега е пазарния пик?
    Ясно е, че всеки държа чергата съм себе си. Но за мен всеки който купи сега или е купил 2025-а година вече е набутан!
    Англичаните купуваха къши по 20к евро, ремонтираха ги за още 20к, продадоха за 100к. АМа не, те са прости, който купува след тях и от тях е мн умен.