Китайските Omoda и Jaecoo стъпват на българския пазар с безпрецедентна гаранция от 1 000 000 км на ДВГ

4 Декември, 2025 09:40 50 066 54

  • omoda-
  • jaecoo-
  • chery-
  • българия

И още: всичко, което европейските потребители традиционно приемат за допълнително оборудване, тук ще бъде стандартно

Китайските Omoda и Jaecoo стъпват на българския пазар с безпрецедентна гаранция от 1 000 000 км на ДВГ - 1

Китайският гигант Chery направи своя дебют у нас, представяйки двата си авангардни подбранда – Omoda и Jaecoo. Снощната премиера официално сложи началото на нов етап от китайската инвазия в Европа и у нас, а заявката за качество е безпрецедентна: изумителната гаранция от 1 000 000 километра за двигателя с вътрешно горене и на електромотора!

Основани през 2022 година и поели стремглаво към световните пазари през 2023-а, двете марки стъпват на родна земя с дръзкия си слоган: „Extra is Basic“ (екстрата е базово). Тибериу Йоановичи, генерален мениджър за Румъния и България в Genius Automotive Europe, подчерта по време на събитието, че всичко, което европейските потребители традиционно приемат за допълнително оборудване, тук ще бъде стандартно. Това е директна атака срещу установените пазарни модели и недвусмислено послание към конкуренцията.

Китайските Omoda и Jaecoo стъпват на българския пазар с безпрецедентна гаранция от 1 000 000 км на ДВГ
Omoda 9 SHS

За своя първи партньор в България, Chery избраха доказан професионалист. Бизнесът стартира с „Ауто Франс 3000“ – мощен играч, който още от 2005 година е официален дилър на Renault и успешно продава марките Renault и Dacia. Отсега нататък те ще поемат не само дистрибуцията, но и сервизното обслужване на двата китайски бранда.

Амбициите за разширяване на мрежата са повече от сериозни и говорят за дългосрочен план. До края на 2026 година Genius Automotive Europe планира да отвори още един търговски център в столицата, както и представителства в Пловдив, Русе, Варна и Бургас. През 2027-а този експанзивен поход ще продължи с включването на Стара Загора, Велико Търново, Севлиево и Плевен.

Китайските Omoda и Jaecoo стъпват на българския пазар с безпрецедентна гаранция от 1 000 000 км на ДВГ
Omoda 5

Още през ноември, когато бе обявено, че марките идват у нас, стана ясно, че те ще се ползват със седемгодишна заводска гаранция (до 150 000 км) и 3 години безплатна пътна помощ в цяла Европа. Но сега идва големият коз: гаранцията за двигателя от един милион километра (1 000 000 км) – ход, който ясно демонстрира колосалното доверие на производителя в качеството на своите агрегати.

Китайските Omoda и Jaecoo стъпват на българския пазар с безпрецедентна гаранция от 1 000 000 км на ДВГ

Гамата на Omoda ще бъде съставена от пет модела, привличащи погледа със своя футуристичен дизайн. Кросоувърът Omoda 5 разчита на 1.6-литров T-GDI бензинов мотор, сдвоен със седемстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител – изпитана конфигурация, позната и от Hyundai/Kia. Изцяло електрическият Omoda 5 EV ще осигурява автономен пробег до 450 км по цикъла WLTP, а зареждането на батерията от 30% до 80% ще отнема само 26 минути. Допълнително разнообразие ще дойде през 2026 година с премиерата на самозареждащ се хибрид на „петицата“.

Китайските Omoda и Jaecoo стъпват на българския пазар с безпрецедентна гаранция от 1 000 000 км на ДВГ
Jaecoo 7 SHS

Във фокуса е и компактният градски кросоувър Omoda 7 SHS, който споделя същото задвижване като „петицата“ и, подобно на всички модели на двата бранда, може да се похвали с максималните пет звезди за безопасност от EuroNCAP. На върха на моделната линия ще застане впечатляващият плъг-ин хибрид 9 SHS. Той ще разполага с умопомрачителните 530 к.с., интелигентно 4х4 задвижване, до 145 км пробег само на електричество и внушителен общ пробег до 1 100 км.

Китайските Omoda и Jaecoo стъпват на българския пазар с безпрецедентна гаранция от 1 000 000 км на ДВГ

Марката Jaecoo навлиза със своите представители 7 и 7 SHS. И тук сърцето на задвижването е 1.6-литров турбо двигател с променлива геометрия. Догодина очакваме и премиерата на още по-мащабния и мощен 8 SHS PHEV, който ще завърши атаката на Jaecoo на нашия пазар.

Китайските Omoda и Jaecoo стъпват на българския пазар с безпрецедентна гаранция от 1 000 000 км на ДВГ
Jaecoo 5


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 104 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име

    122 12 Отговор
    постепенно ще завземат и родния пазар на нови коли

    Коментиран от #14

  • 2 ЗАХРАНКАТА Е ФЪРЛЕНА.....ЧАКАТ

    33 65 Отговор
    РИБОЦИТЕ ДА КЛЪВНАТ.....И ЦАРЯ ОБЕЩАВА И БОЙКО ОБЕЩАА....
  • 3 ХСЗЦДцд

    38 28 Отговор
    Брей, станахме "като западняците".

    Във Великобритания, тази рекламна кампания мина преди около 6 месеца. Бая "титулувани ютюбъри" изгърмяха след като в същия този Ютюб изтече писмо от производителя Чери, разпратено до бая сериозна бройка автомобилни ютюбъри, в което писмо имаше ценоразпис кое, как и колко трябва да се каже за моделите на Чери, така че им платят определена сума. Онзи изцъкленият от Carwow май беше един от изгърмелите, който направи ревю по правилата на Чери.

    Хляб и зрелища за масите...
  • 4 А нашите купуват Шкоди за минцифайките

    64 24 Отговор
    с цена на Ферари. Тукат в зурлите на европейските скапани коли.😂Мохабетите в сервизите с ами твоята част е скъпа защото е Мерцедес са към своят край.Но пък винаги ще има овчи правежи.

    Коментиран от #9, #10, #18, #20

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Пламен

    61 22 Отговор
    Гаранцията важи при такива клаузи че все едно няма никаква гаранция

    Коментиран от #22

  • 7 Гаранцията е маркетингов трик

    30 29 Отговор
    Никой не иска да кара една и съща кола 1 милион километра. А гаранцията е само за първия купувач.
  • 8 Механик

    58 8 Отговор
    Доживотна гаранция е доживотно взимане на пари за сервизно обслужване от ползвателя.
  • 9 Минцифаите сами си купуват шкодите

    46 10 Отговор

    До коментар #4 от "А нашите купуват Шкоди за минцифайките":

    Купуват ги с парите от нашите глоби. Ние сме причината те да имат тази възможност.

    Коментиран от #31

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Анджо

    20 29 Отговор
    Нали видяхме колко успешен беше гред уол и Тия ще бъдат толкова успешни.
  • 13 Здравей

    62 8 Отговор
    Писък съм и преди,относно китайските автомобили. Купих GWM voleex c10. От тези който ги правиха в Ловеч . На 87000 км. Карах я като такси 4 години. За това време сменени радиатор на парното и рециклирана рейка. Нищо друго. Само масла и накладки. Продадох я на 300000 х.км. още си върви колата в съседен град. Сега карам Дачия. Пак такси. Китайката е 10 пъти повече кола. Така ,че плюйте колкото искате ,но правят добри коли. Относно части нямаше никакъв проблем. Всичко беше или от тоьота или Митсубиши.
  • 14 Жбръц

    55 17 Отговор

    До коментар #1 от "Име":

    Какво" постепенно" приятелю! Отворят ли автосалоните в големите градове,всички евродъргели заминават на бунището.Защото отсега съм убеден,че цената им ще бъде в пъти по- ниска,от европейските тараляс - щайги,от много по нисък клас,на сериозни цени.Да му мислят отсега французи, германци,италианци,чехи и румънци.Специално за източна Европа,ще е превземат за година- две.Аз самият,ще продам двата европейски автомобила,и веднага ще съм от първите им клиенти - без грам колебание.

    Коментиран от #16

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 ХЗхзс

    23 12 Отговор

    До коментар #14 от "Жбръц":

    Практиката досега изобщо не показва за разлики в цените "в пъти" в полза на китайците, но всеки е свободен да вярва в каквото иска.

    Основният коз обикновено е, "Ама за същите пари китайците предлагат повече оборудване и екстри". Това вероятно работи в Китай, но в Европа очевидно не е достатъчно. Особено като се вземе предвид, че в днешно време "екстрите" са някакви измишмьотини като дисплеи, зловредни АДАС системи и светлинки в различни цветове. Всички европейци на практика вече от години са с климатик и ел. стъкла и някой друг подгрев, което е достатъчно за болшинството клиенти. Подчертавам - блошинството. Разните "техничари" и китайци сигурно винаги ще искат повече дисплеи и процесори в купето.

    Коментиран от #32, #36, #52

  • 17 Иван

    11 35 Отговор
    Хи, хи, хи - китайски ментета налазиха българския пазар !

    Коментиран от #35

  • 18 стоян

    14 33 Отговор

    До коментар #4 от "А нашите купуват Шкоди за минцифайките":

    До 4 ком - другар казваш ,, европейските скапани коли ,,ти рузко азиатска кола ли караш - питам от любопитство - жигули или москвич 412
  • 19 гост

    11 3 Отговор
    Поне малко вземи забърши обектива като снимаш. Нищо не се вижда.
  • 20 Българин

    12 22 Отговор

    До коментар #4 от "А нашите купуват Шкоди за минцифайките":

    Като си купих китайски варел тогава се прави на запознат. Някога може и да ги направят като хората, но сега бих предпочел Шкода, Тойота, Хонда, Киа, Хюндай пред китайските имитации.
  • 21 Дедо

    4 4 Отговор
    Да ми стъпат на ….. тия торове
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Славянин

    29 2 Отговор
    България като население е колкото малък китайски град!
  • 24 Гост

    10 17 Отговор
    Гаранцията която се дава не е 1 милион километра на двигателя. Гаранцията е 7 години ИЛИ 1 Милион километра, което настъпи първо, така пише на сайта, другото в миш-маш!!! Както искате го смятайте, но си е типично китайска врътня, която показва едно голямо НИЩО за двигателя, и лично мен не може да ме Зариби, както и да се напише....

    Коментиран от #41, #51

  • 25 Озадачен

    30 6 Отговор
    От 10г.карам китайски коли. Първият Ховер 5 сглобена в Ловеч, продадох я на 150Ккм. смених я с Ховер 6 сега е на 130Ккм. с оригиналния съединител и накладки . Нищо не е сменяно освен консумативи, даже крушка. Бях се напатил от западни варели,Опел, рено, Фиат, Форд Хонда. Отврат все висях по сервизите излизат златни, всеки ден по малко, накрая пари за нова. Прав Форд,"най хубавата кола е новата" Вие си драскайте глупости.

    Коментиран от #27, #30, #46

  • 26 Тити

    15 6 Отговор
    Едва ли някой ще се въеже че ще му дадат гаранция 1 милион километра като се развали ще почнат ама тази част не влиза в гаранцията а само определени неща.
  • 27 Калин

    3 2 Отговор

    До коментар #25 от "Озадачен":

    Най -хубавата кола е СЛужебната. А тези дано поне пластмасата и найлона приличащ на кожа да са си оправили малко. Телевизор на колела. Поддръжка вечна при тях за да пазиш илюзорна гаранция. А в сервиза пак Бг-майстор с " то може и има ама ..."
  • 28 До сега ги плюха, ама яко,

    9 3 Отговор
    1. Че били китайци, 2. че колите им били китайски,3. че ала, че бала, кой за каквото се сети. А сега не могат да ги нахвалят... чудно чудо на чудесата
  • 29 Надявам се,

    1 2 Отговор
    че не са кръстени на Джеки Чан :) . Защото китайското произношение на името Джаки, както всъщност се казва артиста, е "Чеку".
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 поУИцайката със стълба

    6 3 Отговор

    До коментар #9 от "Минцифаите сами си купуват шкодите":

    е па карайте по правилата
    и няма да плащате глоби
  • 32 Демо версия крадец = демокрад

    1 3 Отговор

    До коментар #16 от "ХЗхзс":

    леб сървър
    и сървър с база данни
  • 33 чети до края

    7 1 Отговор
    Обидно е ! Езици в колата ,гръцки ,унгарски ,румънски , български разбира се няма!!!! Да се бяха постарали малко поне; Нещастници
  • 34 Георгиев

    2 0 Отговор
    Чета: невероятни данни. Ще завладеят пазара на немски, френски коли, че и голяма част от вторичния пазар. Всичко зависи от цената. Но написаното в статията е голям удар. То така е замислено и ще стане.
  • 35 Ха Ха ама Не

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "Иван":

    Хич не са китайски ментета, а оригинални китайски. И резервните части са оригинални, също.
  • 36 Не показва

    6 2 Отговор

    До коментар #16 от "ХЗхзс":

    Защото наште идиоти си слагат мита ,такси и т.н.глупости. В Китай са по 30, 40 хиляди, тук идиотите искат за същата кола 140 хиляди.
  • 37 ЕвроЗона

    0 1 Отговор
    Епъ нема по-убаво от Дачия!
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Пешо

    0 1 Отговор
    Неам думи ...жълтурниците ще ни ошашавят от екстри...а дано са и по - ефтинджан...
  • 40 Умник

    0 1 Отговор
    Дано си намерят кадърен сервиз, че в момента на всички проблема е гаранционно и следгаранционно обслужване. Дилаите са решили, че сервиза им е ненужен разход и клиента е виновен за повредите, т.е. искат да си купиш автомобили да не го караш, че да не ходи в севиз. Няма марка с добър сервиз в момента. Проблем за сервизите е дори смяната на маслото.
  • 41 Умник

    6 0 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Европейците като дават гаранция 100 000 или 3 г, ама не включва ходовата част си е ок. Нали така. И съвременната евробракма с три цилиндров мотор едвам изкарва 150 000 и не подлейи на ремонт.
  • 42 Умник

    6 0 Отговор
    И да добавим, че във фирмените сервизи на евромарките не искат да ремонтират по-стари автомобили от техните марки. Нямали софтуер, нямали части. Един вид могат да сменят само маслото и накладките на гаранционни автомобили, а същевременно едно самочувствие, едни претенции демонстрират, адни цени като за мозъчна операция и т.н. евроекстри.

    Коментиран от #43

  • 43 Тцдпцдп

    1 3 Отговор

    До коментар #42 от "Умник":

    Затуй, на който му трябва чисто нов автомобил да си бере гайлето на официалните сервизи, пък били те и китайски. Някои от нас отдавна не го гледаме тоя филм и ако не мога сам да си я оправям колата или направо да я бракувам като се окоти, изобщо не я поглеждам за купуване. Ако ще и милиарди километри гаранция и пробег да има, и да е с микровълнова и фризер в жабката.
  • 44 Мислещ

    1 3 Отговор
    Когато няма НИКАКВИ други марки на пазара освен китайски...чак тогава ще купя такъв кашон !
  • 45 Име

    1 0 Отговор
    Има само една малка подробност, че обслужването трябва да е извършено в техните сервизи, иначе гаранцията отпада! Евтини маркетингови трикчета!
  • 46 Име

    0 2 Отговор

    До коментар #25 от "Озадачен":

    Карайте щом Ви харесват. От моя опит с китайски автомобили ще кажа, че дори при нови автомобили скърцането на панелите е жестоко. Евтини материали, и твърда пластмаса. Аз засега ще ги отбягвам, а на по-късен етап ще видим!
  • 47 К2К

    1 2 Отговор
    Пълни глупости! 1 000 000 км! Те тези "велики" формички след 3 години няма да ги има вече!
  • 48 Баба Гошка

    0 2 Отговор
    Тя мож и да издаянни 1 милион километра, но първо трябва да й намерите сервиз. Голям внтусиазъм, но тез дори кодовете им за повреди бяха секретни. Кой дръъпнат ще търсите са ви каже какъв е пеоблемеца к след колко месеца ще дойдат части за ремонт. Аз и 3 милиона кила гаранция ви давам, щот, кат й стане нещо на каруччката, по половин годиба ще лежи в някое хале и ше пака чудо да тръгне пакк
  • 49 Баба Гошка

    0 2 Отговор
    Всички нови коли ще ви подслушват, следят, снимат и филмират. Свободата е в историята. Трябва да развъдя коне, които на никого няма да кажат къде си ходил, с кого и за какво. Китайците във всеки един момент могат да ти реззнат софтуера и ще летишш с 200 без да можеш да завиеш или да спреш
  • 50 тези милион

    1 1 Отговор
    километра общо за всички произведени двигатели ли са?
  • 51 ои8уйхътгрф

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Цръвулашки, записвай си:

    1млн. км. за 7 години са по 391км. пробег всеки ден... Мога да се сетя за поне 5 начина по които тази кола да измине да кажем не 1млн., но над 800км. за 7 години... И вервай ми, вече знам кои 5 фирми ще си поръчат такива коли...

    Жокер- моя китаец е с 5г. ПЪЛНА ГАРАНЦИЯ при НЕОГРАНИЧЕН ПРОБЕГ... За 3 години и над 120 000км. вече тая кола НЕ Е влизала в сервиза за повреда- само обслужване и ъпдейт на софтуера...
    Жокер 2- дори кожените ми седалки са покрити от гаранцията и при скъсване ще бъдат подменени... Гаранцията ми покрива и адаптивните амортисьори струващи скромните €2500 за 4 броя... ДСГ-то ми е покрито от гаранцията и няма "нормално износване"- ще сменят съединителите и т.н. при нужда... Единственото което НЕ покрива гаранцията са дискове и накладки...

    Коментиран от #53

  • 52 ои8уйхътгрф

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "ХЗхзс":

    Дай да изясним ти с какви коли сравняваш китайските...
    При тях модели тип "неудачия" не се произвеждат като цяло- питаш гугъл за geely galaxy starshine 6 specs и виждаш приличен и не малък седан, плъг-ин хибрид с всичко нужно... И накрая виждаш цената му от няма и $13 000 в Китай... С тяхното ДДС което е същите 20% като у вас... Това са им базовите модели на китайците- струват има-няма 20 бона у ваши пари... Тази кола с доставката и митото у ивропътъ стъпва на под €15 000... Дилъри, печалба- стават пряко сили €20 000... И китаеца се оглежда на пазара, вижда неудачия за €15-17 000 и разни рендета/пежа по €25 000 и казва "ОК, нашата кола е по-добра и дава повече от френските недоразумения- туряме цена от €25 000"...

    Вие искате коли по-евтини от неудачия, но китаеца просто НЕ ПРОИЗВЕЖДА ТАКИВА НЕДОРАЗУМЕНИЯ... Реално китайските евтини модели са забележимо НАД нивото на французите, а средният клас на китайците буквално убива немските модели... И не говоря за ценово, а за КАЧЕСТВО китайците са много напред вече...
  • 53 ПЗпзспз

    0 2 Отговор

    До коментар #51 от "ои8уйхътгрф":

    И един мормот увива шоколада в станиол, нали?

    Коментиран от #54

  • 54 ои8уйхътгрф

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "ПЗпзспз":

    Разпоретински, слагаш 100 бона на масата и отиваме при дилър на марката по твой избор (може и в Германия или Австрия- и там има дилъри) и проверяваме историята на автомобила... И докато му правят поредното обслужване (имам 1700км. до него) ти ще четеш внимателно всяка буква от условията на гаранцията... Ако нещо съм излъгал- рязко забогатяваш с 300 бона, когато се окаже че НЕ ЛЪЖА ти лично ще си изгориш 100-те бона на паркинга на дилъра...